اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک:

ارتقای کیفیت آموزش با به‌کارگیری قابلیت‌ها در دانشگاه آزاد میسر می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: باید با مطالعه، بسترسازی و به‌کارگیری تمام پتانسیل‌ها و قابلیت‌ها در دانشگاه آزاد اراک، در راستای ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش، توسعه تحصیلات تکمیلی، اخذ رشته‌های جدید و کاربردی گام برداریم.

ارتقای کیفیت آموزش با به‌کارگیری قابلیت‌ها در دانشگاه آزاد میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا نظام‌آبادی ظهر امروز در جلسه معارفه معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با بیان اینکه با بردباری و سعه صدر می‌توان موانع و مشکلات را برطرف کرد، افزود: امیدواریم با رویکردی جدید و آینده‌نگری، نگاه منطقی و همدلی و استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده، آن چه که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی اراک است را تحقق بخشیم.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تشکیل کمیته جذب دانشجو و ساخت و راه‌اندازی بیمارستان را از جمله برنامه‌های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی اراک ذکر کرد و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی اراک؛ مهد پرورش نیروی انسانی متعهد، متخصص و توانمند برای غرب کشور بوده و امید است با تلاش و پشتکار و افزایش کیفیت، بکوشیم رتبه دانشگاه آزاد اسلامی اراک به رتبه جامع «الف» ارتقا یافته و این دانشگاه به جایگاه واقعی و شایسته خود دست یابد.

وی حسین حاجیان را دارای تجربه و سوابق کاری مفید دانست و اظهار امیدواری کرد دانشکده علوم انسانی با بهره‌مندی از توانمندی‌های وی، پویاتر و فعال‌تر از قبل گردد و موجبات پیشرفت بیش از پیش دانشکده علوم انسانی فراهم شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز با اشاره به تغییرات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی و حضور میرزاده به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر میرزاده یکی از چهره‌های برجسته و علمی کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد که شاهد دوره پایداری دانشگاه آزاد اسلامی باشیم و تغییر و تحولات رخ داده موجب رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی شود.

در این مراسم که با حضور معاونین اداری و مالی و سما، رئیس دانشکده علوم انسانی و مدیران گروه‌های آموزشی در دانشکده علوم انسانی برگزار شد، حسین حاجیان به عنوان معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده علوم انسانی واحد اراک معرفی شد.

انتهای پیام/87001/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول