اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور بیجار خواستار شد

تعامل دانشگاه و آموزش و پرورش برای رونق کارکردهای پژوهشی و فرهنگی

سرپرست دانشگاه پیام نور بیجار، خواستار تعامل دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برای رونق کارکردهای تحقیقاتی، پژوهشی و فرهنگی شد.

تعامل دانشگاه و آموزش و پرورش برای رونق کارکردهای پژوهشی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، هوشنگ گورچینی شنبه‌شب در نشست مشترک مسئولان دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش بیجار که در دفتر ریاست دانشگاه پیام نور برگزار شد، با تأکید بر تعامل میان این دو نهاد ارزشی در این شهرستان، اظهار داشت: ضروری است تعامل این دو نهاد ارزشمند و خطیر در امر پرورش جوانان و نوجوانان در راستای اعتلای فرهنگ و رونق کارکردهای تحقیقاتی و پژوهشی بیشتر شود.

وی با اشاره به جایگاه ارزنده آموزش و پرورش و دانشگاه در مهندسی فرهنگی و علمی و تحقیقاتی و تربیتی در شهرستان بیجار، تعامل میان این دو نهاد را موجب ارتقا سطح علمی و فرهنگی این شهرستان بیان کرد.

گورچینی بر شناخت و آگاهی از حوزه کاری این دو نهاد ارزشی تأکید کرد و تحقق این مهم را موجب پیشرفت‌های عدیده و چشمگیر این شهرستان دانست.

به گفته وی، ارتباط میان گروه‌های آموزشی اداره‌ آموزش و پرورش و بخش‌های آموزشی دانشگاه و همچنین همکاری مرکز پژوهشی با بخش‌های آموزشی و پرورشی و فعالیت گسترده در حوزه و زمینه پژوهشی با همکاری این دو نهاد، می‌تواند ما را به سمت تکمیل و اعتلای توسعه فرهنگی و انسانی شهرستان بیجار سوق دهد.

سرپرست دانشگاه پیام نور بیجار با اشاره به اقدامات انجام شده برای بررسی روند پذیرش دانشجو در این دانشگاه و توجه به بومی‌سازی دانشگاه خاطرنشان کرد: حمایت مدیران دبیرستان‌های شهرستان بیجار و توجه و دقت مشاوران انتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه، می‌تواند در شیوه‌ پذیرش دانش‌آموزان بومی در دانشگاه پیام نور بیجار باشیم.

* آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها خط مقدم مقابله با مسائل فرهنگی

در ادامه این نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را خط مقدم مواجهه با مسائل فرهنگی و تعلیم و تربیت عنوان کرد و بر تعامل این دو نهاد در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی و تحقیقاتی تأکید کرد.

محسن لطف‌الهی با اشاره به وجود ظرفیت‌های ارزشمند در دانشگاه پیام نور، آمادگی این دانشگاه را در تعامل برای اعتلای فرهنگ و افزایش تحقیقات علمی و پژوهشی بسیار خوب ارزیابی کرد.

مدیر آموزش و پرورش بیجار در پایان بیان داشت: آموزش و پرورش از طرح و پیشنهاد بومی‌سازی دانشگاه حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/79015/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول