اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شماره 2 سبزوار خبر داد

تحصیل 1500 دانشجو در 25 رشته مرکز علمی کاربردی سبزوار

رئیس مرکز آموزش جامع علمی کاربردی شماره 2 سبزوار از تحصیل یک‌هزار و 500 دانشجو با 25 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی این مرکز خبر داد.

تحصیل 1500 دانشجو در 25 رشته مرکز علمی کاربردی سبزوار

علی‌اصغر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: این مرکز در بهمن‌ماه سال 88 با حدود 200 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به رشته‌های این دانشگاه تصریح کرد: دانشجویان این مرکز در مقطع کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای در رشته‌های حقوق، معماری، تربیت مربی پیش‌دبستانی، حسابداری، طراحی پوشاک و ... تحصیل می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: دانشجویان مقطع کاردانی این دانشگاه نیز در 17 رشته شامل مدیریت امور اداری، بازاریابی، کامپیوتر، سیستم‌های کامپیوتر، شبکه‌های کامپیوتری و ... تحصیل می‌کنند.

وی زیربنای فعلی فضاهای آموزشی و اداری مرکز آموزش علمی کاربردی سبزوار را 3 هزار و 500 متر بیان کرد و گفت: هم‌اکنون 3 ساختمان با امکانات، فضاهای آموزشی و کارگاهی مطلوب و نیز 2 خوابگاه در اختیار دانشجویان این مرکز قرار دارد.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول