اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان خبر داد

طرح پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد منتظر تایید کمیته استانی

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان طرح پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در ترم بهمن‌‌ماه سال‌جاری را منوط به موافقت کمیته استانی مرکز آموزش علمی کاربردی استان دانست.

طرح پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد منتظر تایید کمیته استانی

احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در صورت موافقت کمیته استانی مرکز آموزش علمی کاربردی استان، برای ترم بهمن‌ماه سال‌جاری در مرکز علمی کاربردی هلال احمر همدان دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دانشجویان این مرکز در ابتدای تاسیس آن عمدتاً کارکنان جمعیت هلال احمر استان بودند، افزود: در حال حاضر علاوه بر کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، شاهد استقبال خوب جوانان از رشته‌های ارائه شده در این مرکز از جمله مدیریت امداد در سوانح و فوریت‌های پزشکی هستیم.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری 123 دانشجوی مقطع کاردانی و 26 دانشجوی مقطع کارشناسی از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند، ادامه داد: این فارغ‌التحصیلان شامل 68 زن و 81 مرد بوده‌اند.

وی برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های پایه داوطلبی برای 9 شعبه جمعیت هلال احمر استان را از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مرکز دانست و افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک‌هزار نفر از متقاضیان، مهارت‌های پایه داوطلبی را در مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام/89034/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول