اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل عنوان کرد

انس گرفتن دانشجویان با کتابخوانی گامی در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: انس گرفتن دانشجویان با مطالعه و کتابخوانی می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر اقشار جامعه باشد و گامی مهم در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه است.

انس گرفتن دانشجویان با کتابخوانی گامی در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفر نوع‌خواه صبح امروز در جریان بازدید دانشجویان واحد علامه طباطبائی دانشگاه فرهنگیان اردبیل از کتابخانه مرکزی اردبیل اظهار داشت: حضور دانشجویان در کتابخانه‌ها مایه خوشحالی و خرسندی است چرا که این قشر فرهیخته می‌توانند الگویی برای اقشار مختلف جامعه در توجه به مطالعه و کتابخوانی باشند.

این مسئول یادآور شد: انس گرفتن دانشجویان با مطالعه و کتابخوانی در کنار الگو بودن برای سایر اقشار جامعه گامی مهم در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه است.

وی تصریح کرد: سیاست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ترغیب شهروندان و اقشار مختلف جامعه برای حضور در کتابخانه‌های عمومی است که در این زمینه تلاش‌های بسیاری صورت می‌گیرد.

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: کتابخانه با حضور مخاطبان و علاقه‌مندان معنا پیدا می‌کند به همین دلیل حضور مردم به ویژه اقشار تحصیلکرده در این مکان می‌تواند گام موثری در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه باشد.

نوع‌خواه ادامه داد: همه تلاش کتابداران استان این است که حداکثر خدمات فرهنگی به شهروندان ارائه شود.

وی همچنین از دانشجویان خواست ضمن ارتقای سطح مطالعات غیر‌درسی خود به عنوان معلمان آینده جامعه دانش‌آموزان را با مطالعات غیر‌درسی آشتی دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید دانشجویان واحد علامه طباطبائی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در کتابخانه مرکزی اردبیل از قسمت‌های مختلف این نهاد فرهنگی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، خدمات و موفقیت‌های این کتابخانه قرار گرفتند.

این دانشجویان همچنین با حضور در نشستی صمیمانه با معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، نظرات خود را در خصوص گسترش بیش از پیش فرهنگ مطالعه بیان کردند.

انتهای پیام/62005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول