اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اصناف فهرج اعلام کرد

فعالیت 2300 واحد صنفی در فهرج

رئیس اتاق اصناف شهرستان فهرج گفت: 2 هزار و 300 واحد صنفی در شهرستان فهرج فعال هستند و تاکنون برای 600 واحد صنفی پروانه کسب صادر شده است.

فعالیت 2300 واحد صنفی در فهرج

مجتبی شهمرادزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج از فعالیت 2 هزار و 300 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون برای 600 واحد صنفی پروانه کسب صادر شده است و تعدادی که پروانه کسب ندارند، باید اقدام به تشکیل پرونده کنند تا پروانه صادر شود.

وی افزود: با ارتقاء فهرج به شهرستان تاکنون 9 اتحادیه از جمله اتحادیه خواروبار فروشان، مواد پروتئینی، پوشاک، درب و پنجره‌سازان، خدمات خودرو و لوازم یدکی، مصالح، آرایشگران، اتحادیه نانوایان و قنادان تاکنون در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

شهمرادزاده خواستار همکاری بیشتر کسبه این شهرستان شد و بیان داشت: کسبه نسبت به اخذ پروانه کسب و تمدید پروانه‌های کسب خود اقدام کنند و امیدواریم با همکاری کسبه نسبت به افزایش اتحادیه‌ها در این شهرستان اقدام و سبب رونق اقتصادی در شهرستان شویم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فهرج از پیگیری‌های انجام شده برای احداث ساختمان اصناف این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که با فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر فهرج داشتیم، مقرر شده زمینی به مساحت سه هکتار در اختیار اصناف قرار دهند که با واگذاری زمین به زودی عملیات ساخت آن را آغاز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تاکنون دو نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا و مبلمان در این شهرستان راه‌اندازی شده است و سومین نمایشگاه نیز در این شهرستان در اسفند ماه راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/80013/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول