اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت سازمان صنعت و معدن خراسان‌ جنوبی خبر داد

ارزش 8 میلیارد ریالی پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی خراسان ‌جنوبی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ارزش پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی از آغاز امسال تاکنون 8 میلیارد و 480 میلیون و 152 هزار و 981 ریال است.

ارزش 8 میلیارد ریالی پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی خراسان ‌جنوبی

الیاس جویبان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تعداد یک‌هزار و 40 بازرسی در طرح نظارتی شب یلدای خراسان جنوبی انجام شده است.

وی با بیان این‌که در این بازرسی‌ها 10 پرونده برای متخلفان تشکیل شده است، ادامه داد: در راستای این پرونده‌ها 10 تخلف گران‌فروشی توسط میوه‌فروشان استان ثبت شده است.

انجام 4 هزار بازرسی در آذرماه سال جاری

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در استان بالغ بر 38 میلیون و 232 هزار ریال برآورد شده است.

جویبان با اشاره به بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در آذرماه سال جاری گفت: تعداد 4 هزار و 237 بازرسی در این مدت انجام شده است.

وی با بیان این‌که 129 پرونده تخلف در آذرماه امسال تشکیل شده است، اذعان داشت: همچنین 147 تخلف ثبت شده است.

تشکیل 1270 پرونده تخلف در خراسان‌جنوبی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده در آذرماه سال جاری 806 میلیون و 697 هزار و 289 ریال بوده است.

جویبان از انجام 43 هزار و 553 مورد بازرسی از آغاز سال جاری تاکنون خبر داد و متذکر شد: با انجام این بازرسی‌ها یک‌هزار و 270 پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان این‌که یک‌هزار و 486 مورد تخلف ثبت شده است، خاطرنشان کرد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده از آغاز امسال تاکنون 8 میلیارد و 480 میلیون و 152 هزار و 981 ریال بوده است.

انتهای پیام/69010/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول