اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

کشف 174 تخلف صنفی در دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از کشف 174 تخلف صنفی در دشتستان خبر داد.

کشف 174 تخلف صنفی در دشتستان

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در راستای تنظیم بازار اقدامات ارزنده‌ای در سال جاری انجام داده است.

وی افزود: ساماندهی بازار و جلب رضایت خاطر شهروندان از اقدامات مهم و ارزشمند این اداره است که امیدواریم تداوم یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همکاری گسترده مردم دشتستان در امر نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و غیرصنفی باعث ثبات قیمت‌ها و آرامش بازار می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با تشریح اقدامات حوزه معاونت بازرسی و نظارت اداره تصریح کرد: در آذر ماه سال‌جاری دو هزار و 806 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی، خدمات فنی و توزیعی در سطح شهرستان انجام شده است.

احمدی با بیان کشف 174 مورد تخلف در این بازرسی‌ها، بیان کرد: در این راستا 147 فقره پرونده برای واحدهای مختلف صنفی و غیرصنفی تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه در برخی از این پرونده‌ها بیش از یک مورد تخلف انجام شده تاکید کرد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت بوده که در مجموع بیش از 161 میلیون ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شد.

احمدی افزود: طی یک‌ماه اخیر از طریق ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان 35 مورد گزارش و شکایات مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 27 مورد تخلف محرز شد.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به واحد ستاد خبری اداره موارد تخلف را گزارش کنند تا بازرسان در اسرع وقت ضمن پیگیری با متخلف برخورد قانونی انجام گیرد.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول