اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم مصرف گاز را مدیریت کنند

اعلام وضعیت بحرانی مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم این استان خواست به دلیل اعلام وضعیت بحرانی مصرف گاز، بخاری‌های اضافی خود را خاموش کنند.

اعلام وضعیت بحرانی مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد

 هوشنگ صیدالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر قطع حتی یک مشترک گاز در استان ارائه نشده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام وضع بحرانی مصرف گاز در این استان تصریح کرد: به جای خواهش کردن به مردم به آن‌ها التماس می‌کنیم که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

صیدالی تصریح کرد: ادارات را امروز در مرکز استان و شهرستان دنا به دلیل بارش برف تعطیل کردند که ما از کارمندان محترم انتظار داریم این تعطیلی منجر به استفاده بیشتر آن‌ها در مصرف گاز نشود.

این مسئول ادامه داد: هم استانی‌ها به خصوص در مناطق سردسیری بویراحمد و دنا به جای استفاده از بخاری اضافی و حداکثر استفاده از گاز، در خانه‌های خود بیشتر از لباس گرم استفاده کنند و منافذ خروج هوا را در منازل مسدود کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به نشست خود و سایر همکارانش در ستاد بحران شرکت گاز استان اشاره کرد و گفت: همه همکاران اکنون این سخن من را تأیید می‌کنند که در مصرف و در حال حاضر در موقعیت بحرانی قرار داریم.

صیدالی به نقش مهم رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما در این زمینه و برای فرهنگ‌سازی در مصرف گاز اشاره کرد و گفت: اگر مردم رعایت نکنند در ساعات آینده ممکن است که با مشکلات عدیده‌ای روبرو شویم.

انتهای پیام/2571/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول