اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش مواد نفتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تعطیلی چند جایگاه سی‌ان‌جی یاسوج به دلیل افت فشار گاز

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی چند جایگاه سی‌ان‌جی شهر یاسوج به دلیل افت فشار گاز خبر داد.

تعطیلی چند جایگاه سی‌ان‌جی یاسوج به دلیل افت فشار گاز

اسدالله طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همزمان با بارش سنگین برف در شهرستان‌های بویراحمد و دنا، تمهیدات لازم برای تهیه سوخت در استان اندیشیده شد و اکنون کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.

وی از تأمین سوخت خودروهای راهداری در این استان گفت و افزود: در دو نوبت سوخت مورد نیاز همکاران خود در راه و شهرسازی را تأمین کردیم اگر چه در این خصوص با مشکلاتی مواجه شدیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلات کنونی که داریم مربوط به تعطیلی جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی است.

طاهری با بیان دلیل این تعطیلی تصریح کرد: علت تعطیلی این جایگاه‌ها به افت فشار گاز برمی‌گردد که لازم است به همشهریان محترم اطلاع داده شود تا در مصرف گاز صرفه‌جویی بیشتری کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیتی که برخی رانندگان ناوگان مسافربری ایجاد کرده‌اند و تعطیلی جایگاه‌های سوخت را دستاویزی برای عدم سرویس‌دهی به مردم قرار داده‌اند، تأکید کرد: تا چندین و چند روز این خودروها می‌توانند با سوخت دیگری که بنزین است فعالیت داشته باشند و اکنون بهانه‌ای برای این اقدام خود پیدا کرده‌اند.

طاهری از قطع شدن سوخت کارخانه سیمان یاسوج خبر داد و افزود: گاز این کارخانه به علت مصرف بالا قطع شد که مازوت مورد نیاز آن‌ها را به مقدار دو میلیون لیتر تأمین کرده و در اختیار کارخانه سیمان قرار دادیم.

وی از خراب شدن تعدادی نفت‌کش‌های منطقه کهگیلویه خبر داد و از فرماندهی سپاه فتح خواست تا در این موقعیت نفت‌کش خود را در اختیار این شرکت قرار دهند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قطعی سیستم مخابرات در برخی جایگاه‌های سوخت استان گفت: سیستم مخابراتی جایگاه‌ها باید پایدار باشند.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول