اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان فیروزه:

36 روستای فیروزه با فاصله 5 کیلومتر از خط لوله گاز ندارند

فرماندار شهرستان فیروزه گفت: با گذشت پنج سال از استقلال این شهرستان حتی به یک روستا نیز در این بخش گازرسانی نشده است لذا مسئولان باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

36 روستای فیروزه با فاصله 5 کیلومتر از خط لوله گاز ندارند

محمدرضا حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزه اظهار کرد: با توجه به اینکه این بخش شامل 36 روستای بزرگ و کوچک است و گذر لوله اصلی گاز از فاصله 5 کیلومتری روستای شوراب این بخش می‌گذرد مردم این منطقه از نعمت گاز محروم هستند.

وی با اعلام اینکه موضوع گازرسانی از ابتدای استقلال این شهرستان از سوی فرمانداری به صورت ویژه در دست پیگیری است از مسئولان شرکت گاز خواست تا در بحث گازرسانی به این بخش سرعت عمل را در دستور کار خود قرار دهند.

حاجی‌زاده همچنین وجود دو روستای بالای یک‌هزار و 400 خانواری گرماب و سلیمانی و همچنین شهر همت‌آباد که مرکز بخش نیز است را از دلایل لزوم سرعت در گازرسانی عنوان کرد و گفت: مردم برای گرم نگه‌داشتن خانه‌های خود و پخت‌ و پز اقدام به تهیه نفت و گاز مایع می‌کنند که در برخی از موارد تهیه گاز مایع با کپسول بسیار سخت و گاهی‌ با قیمت‌های بسیار سنگین امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول