اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اعلام کرد

بالا بودن مصرف گاز طبیعی فشرده در آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: در آذربایجان غربی مصرف گاز طبیعی فشرده 11 درصد بیشتر از مقدار تعیین شده در سبد سوخت کشور است.

بالا بودن مصرف گاز طبیعی فشرده در آذربایجان غربی

جواد عبدالحسین‌زاده نمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای سال دو باب جایگاه سوخت دو منظوره و یک باب جایگاه سوخت تک منظوره سی.ان.جی در منطقه ارومیه به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه توانسته است به عنوان اولین منطقه در سطح مناطق 37 گانه کل کشور، تمام سهمیه تجهیزات سی.ان.جی تخصیص یافته از سوی مدیریت سی.ان.جی کشور را راه‌اندازی کند.

عبدالحسین‌زاده نمین تصریح کرد: عرضه گاز طبیعی فشرده در استان آذربایجان غربی 11 درصد بیشتر از مقدار تعیین شده در سبد سوخت کشور بر مبنای قانون پنجم توسعه است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به مجاری در حال ساخت، گفت: در شهرستان خوی دو باب جایگاه تک منظوره سی.ان.جی و یک باب جایگاه دو منظوره در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان ارومیه چهار باب جایگاه تک منظوره سی.ان.جی و دو باب جایگاه دو منظوره در حال ساخت است که تا پایان سال جاری یک باب جایگاه تک منظوره و یک باب جایگاه دو منظوره به بهره‌برداری خواهد رسید.

عبدالحسین‌زاده نمین اعلام کرد: در شهرستان ماکو یک باب جایگاه سوخت تک منظوره و دو باب جایگاه سوخت دو منظوره و دو باب جایگاه فروشندگی محور در حال ساخت است که یک باب جایگاه سوخت سی.ان.جی و یک باب جایگاه دو منظوره تا آخر سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: در سلماس دو باب جایگاه سوخت دو منظوره و یک باب جایگاه سوخت فروشندگی محور در حال ساخت است و یک باب فروشندگی محور تا پایان سال در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/61007/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول