اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ردیف بودجه سال 93 صورت گرفت

اختصاص 200 میلیارد تومان برای اجرای مجتمع‌های آبرسانی روستایی در کشور‌

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: در بودجه سال 93، 200 میلیارد تومان به عنوان ردیف اجرای مجتمع‌آهای آبرسانی روستایی کشور احیا شده است.

اختصاص 200 میلیارد تومان برای اجرای مجتمع‌های آبرسانی روستایی در کشور‌

نصرالله چاری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در حاشیه بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های آب در منطقه سیستان، اظهار داشت: تاکنون 200 میلیارد تومان در بودجه سال 93 برای اجرای طرح‌ مجتمع‌های آبرسانی در روستایی در کشور پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: از آنجایی که ردیف بودجه درخواستی وزارت نیرو یک‌ هزار میلیارد تومان بوده است، امیدواریم رقم 200 میلیارد تومان تا تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی، اختصاص داده شود.

این مسئول ادامه داد: اگر رقم یک هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ مجتمع‌های آبرسانی در روستایی در کشور اختصاص یابد، حداقل 10 درصد این رقم سهم سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وزیر نیرو که ساعتی قبل سد ماشکید علیا را افتتاح کرده هم‌اکنون مشغول بازدید از پروژه‌های ایرانشهر از جمله نیروگاه بخار این شهرستان است.

انتهای پیام/75004/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول