اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

شرکت 2000 نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای فردوس

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای فردوس گفت: از آغاز سال جاری تاکنون یک‌هزار و 914 نفر در آزمون‌های مختلف فنی و حرفه‌ای این شهرستان شرکت کرده‌اند.

شرکت 2000 نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای فردوس

سیدکاظم خزاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای با آموزش مهارت‌های مختلف به کارآموزان سبب ایجاد شغل‌های جدید و جلوگیری از بیکاری در جامعه می‌شود.

وی افزود: آموزش‌های مهارتی که در مراکز خواهران و برادران فنی و حرفه‌ای فردوس به جویندگان کار داده می‌شود به طور کامل رایگان است.

موفقیت 1000 نفر برای اخذ کارت مهارت در فردوس

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای فردوس با بیان این‌که در حال حاضر هشت آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در این شهرستان فعال است، تصریح کرد: این آموزشگاه‌ها توسط بخش خصوصی اداره شده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

خزاعی از شرکت یک‌هزار و 914 نفر در آزمون‌های پایان دوره، ادواری و تفاهم‌نامه‌ای فنی و حرفه‌ای فردوس از آغاز سال جاری تاکنون خبر داد و اضافه کرد: این آزمون‌ها در 13 مرحله برگزار شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد شرکت‌کننده در آزمون‌های مختلف فنی و حرفه‌ای فردوس یک‌هزار و 57 نفر موفق به اخذ کارت مهارت شده‌اند.

هزینه‌کرد 650 میلیون ریال برای پروژه خوابگاه و سلف‌سرویس

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای فردوس اذعان داشت: در سال جاری مبلغی بالغ بر 650 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی برای تکمیل پروژه خوابگاه، سلف و سرویس هزینه شده است.

خزاعی با بیان این‌که در حال حاضر پروژه گازرسانی مرکز فنی و حرفه‌ای فردوس در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: با تخصیص به موقع اعتبار، گازکشی این مرکز در دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/22481/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول