اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شبکه تعاون روستایی ‌صورت گرفت

خرید توافقی 54 هزار تن محصولات کشاورزی در خراسان شمالی

مدیرکل تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: شبکه تعاون روستایی استان طی امسال 54 هزار و 334 تن محصولات زراعی، باغی و دامی را از کشاورزان استان با قیمت توافقی خریداری کرده است.

خرید توافقی 54 هزار تن محصولات کشاورزی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی، علیرضا توسلی‌نیا اظهار کرد: جو، ذرت، گندم، سبوس، کلزا، پنبه، یونجه، پیاز، گوجه فرنگی و گیلاس از جمله محصولات زراعی و باغی بوده که شبکه تعاون روستایی طی این مدت از بهره برداران استان خریداری کرده است.

وی یادآور شد: این شبکه 4 هزار و 507 تن شیر از دامداران استان خراسان شمالی با قیمت توافقی خریداری کرده است.

توسلی‌نیا تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی استان در 9 ماهه سال گذشته 40 هزار و 907 تن محصولات زراعی، باغی و دامی را از کشاورزان استان به قیمت‌های توافقی خریداری کرد.

وی همچنین به خرید نهاده‌های کشاورزی طی امسال اشاره کرد و گفت: این شبکه در این مدت، 10 هزار و 948 تن کود اوره، هزار و 277 تن کود فسفات آمونیوم، 491 تن کود سوپر فسفات، 30 تن سولفات پتاسیم، 18 تن کلرور پتاسیم و 31 تن کود ماکرو خرید و در استان توزیع کرده است.

مدیرکل تعاون روستایی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این شبکه در این مدت، 85 هزار کیلوگرم گوگرد میکرونیزه همچنین 2 هزار و 142 تن بذر گندم ، 763 تن بذر جو و 88 تن بذر ذرت خرید و در استان توزیع کرده است.

وی به تأمین و توزیع چهل و یک هزار و 327 تن نهاده‌های دامی از جمله کنسانتره، جو، سبوس و ‌.‌.‌. از سوی شبکه تحت نظارت تعاون روستایی طی امسال نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول