اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار مرکزی:

گزینش‌گران به دور از تجسس تفحص را سرلوحه کار قرار دهند

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: گزینش‌گران باید تفحص را سرلوحه کار قرار دهند و با دوری از تجسس اطلاعات مورد نیاز خود و تحقیقات مورد نیاز را انجام دهند.

گزینش‌گران به دور از تجسس تفحص را سرلوحه کار قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، شکرالله حسن‌بیگی بعد از ظهر امروز در نشست هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی که به مناسبت 15 دی‌ماه گرامیداشت سالروز تأسیس هسته گزینش به فرمان امام راحل با حضور گزینش‌گران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، بر لزوم توجه بیشتر بر امر گزینش و جذب نیروی انسانی در دستگاه‌ها تاکید و گزینش‌گران را مجریان قانون عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه گزینش باید با نگاه شایسته‌سالاری، تعهد و تدبر صورت گیرد، تصریح کرد: امر گزینش رسالت بسیار مهمی است که باید با دقت، تلاش و کوشش این وظیفه توسط گزینش‌گران به نحو احسن انجام شود.

معاون سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه مسئولین هسته گزینش برای جذب نیروهای خود باید کاملا هوشیار و آگاهانه عمل کنند و از اعمال سلیقه‌های شخصی بپرهیزند، اظهار داشت: اگر جذب نیروها در دستگاه‌ها براساس گزینش صورت گیرد سلامت اداری نهادهای دولتی حفظ می‌شود.

حسن‌بیگی بر انجام تحقیقات در تایید گزینش و استخدام نیروها تاکید کرد و افزود: گزینش‌گران برای انجام این وظیفه باید بر اساس قانون و با در نظر گرفتن حق عمل کنند و حفظ آبرو و حقوق مردم را همیشه در نظر داشته باشند.

وی تعهد، تعقل، اخلاق کریمه، بلند نظری و صالح بودن را بهترین صفات برای گزینش‌گران عنوان کرد و ادامه داد: تفحص باید سرلوحه کار گزینش‌گران باشد و گزینش‌گران با دوری از تجسس اطلاعات مورد نیاز خود و تحقیقات مورد نیاز را انجام دهند.

مدیر هسته گزینش استانداری مرکزی نیز در ادامه این نشست در تشریح گزارش اهداف و وظایف هسته گزینش استانداری مرکزی گفت: 70 درصد پرونده‌های گزینش شده در هسته گزینش استانداری مربوط به بررسی وضعیت و صلاحیت نیروهای مورد نیاز برای به کارگیری در مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

حسین حمیدی‌نسب با بیان اینکه کار گزینش افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: بازرسی‌های دوره‌ای هیئت عالی گزینش هر سه سال یک بار صورت می‌گیرد و در این بازدید بازرسی میدانی از هسته‌های گزینش و بازرسی حضوری از رابطین هسته‌های گزینش انجام می‌شود.

وی از وجود هسته گزینش مستقل در آموزش و پرورش، استانداری، قوه قضائیه، دانشگاه اراک و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: در این ادارات فرآیند گزینش مستقل انجام می‌شود

مدیر هسته گزینش استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: گزینش در دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و انجام امور تحقیقی، مصاحبه و ارسال پرونده‌ها از طریق رابطان آنها صورت می گیرد.

در پایان این نشست از تعدادی از گزینش‌گران هسته‌های گزینش دستگاه‌های دولتی استان مرکزی با اهدا لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/87001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول