اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

اعمال سلایق شخصی از آفات گزینش است

استاندار قم بر گزینش افراد بر پایه اعتدال تاکید کرد و گفت: افراطی‌گری و اعمال سلایق شخصی از آفات گزینش است.

اعمال سلایق شخصی از آفات گزینش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در نشست صمیمی با هسته‌های گزینش استان قم که در سالروز پایه‌گذاری هسته‌های گزینش برگزار شد، از اخلاق‌مداری و تعهد گزینشگران شهر مقدس قم قدردانی کرد.

وی با اشاره به سخنان گهربار امام خمینی (ره) در ارتباط با گزینش افراد، قضاوت درباره افراد را کاری بسیار دشوار ارزیابی کرد و با تاکید بر انتخاب افراد صالح، متعهد و آشنا به مسائل روز در پست‌های گزینشی، افراطی‌گری و اعمال سلایق شخصی را از آفات گزینش دانست.

استاندار قم تصریح کرد: باید سعی شود تا بدون ملاحظه روابط و اعمال سلایق شخصی و با در نظر داشتن اعتدال در انتخاب افراد شایسته، متخصص، متعهد و متدین تلاش شود.

وی فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ملاک، حال افراد است» را مورد تاکید قرار داد و افزود: ضمن اینکه در انجام وظایف مجدانه تلاش می‌کنید، باید از تحقیق و تفحص سخت‌گیرانه پرهیز شود.

در این نشست شاهین رضایی مدیر هسته گزینش استانداری و حسن بقایی مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان نیز ضمن ارائه گزارش روند انجام اقدامات گزینشی، آمادگی مجموعه هسته‌های گزینش استان را در انجام تدابیر استاندار قم اعلام کردند.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول