اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

بررسی 9000 پرونده در هسته‌های گزینشی قم در یک سال اخیر

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه از دی‌ماه سال گذشته تا دی‌ماه امسال 9 هزار پرونده در هسته‌های گزینش استان بررسی شده است، گفت: در این پرونده‌ها کمتر از 5 درصد شرایط لازم را احراز نکرده‌اند و باقی افراد جذب شده‌اند.

بررسی 9000 پرونده در هسته‌های گزینشی قم در یک سال اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین امین‌‌جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای هسته‌های گزینش ادارات و نهادهای قم با آیت‌الله حسینی‌بوشهری ضمن تبریک حلول ماه ربیع گفت: اعضای هسته‌های گزینش استان قم تمام تلاش خود را برای انجام کارهای خود به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ارکان گزینش، رئیس جمهور، هیئت‌های مرکزی و هسته‌های گزینش در استان‌ها و شهرستان‌ها هستند، عنوان کرد: هسته‌های گزینش سه رشته مشاغل غیرحساس مانند کارهای دفتری، مشاغل حساس مانند آموزشی و مشاغل خاص مانند حراستی و امنیتی را بررسی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه از دی‌ماه سال گذشته تا دی‌ماه امسال 9 هزار پرونده بررسی شده است، گفت: در این پرونده‌ها کمتر از پنج درصد شرایط لازم را احراز نکرده‌اند و باقی افراد جذب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 91 نیروی موظف در هسته‌های گزینش استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در مواقعی که کار زیاد باشد 85 نفر هم به صورت پاره وقت به هسته‌های گزینش کمک می‌کنند.

امین‌جعفری با بیان اینکه کار اعضای هسته‌های گزینش بسیار حساس است، تصریح کرد: برای بعضی پرونده‌ها گاهی چندین جلسه برگزار می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمود میزان در گزینش، حال فعلی افراد است، عنوان کرد: امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب دستور داد که نظام اسلامی در گزینش افراد صالح اقدام کند تا افراد شایسته در منصب‌های جامعه قرار بگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری به گزینش نیروهای شایسته بسیار اهمیت می‌دهند، گفت: رهبری فرمود که گزینش چشم بینا، گوش شنوا و بازوی توانمند مدیران اجرایی است.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول