اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

روند پیشرفت فیزیکی پروژه درمان‌بستر مرزن‌آباد راضی‌کننده نیست

فرماندار چالوس گفت: روند پیشرفت فیزیکی احداث مرکز درمان بستر 10 تختخوابی مرزن‌آباد راضی‌کننده نیست و اختصاص اعتبار برای این پروژه ضروری است.

روند پیشرفت فیزیکی پروژه درمان‌بستر مرزن‌آباد راضی‌کننده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قدیر رضایی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه نیمه‌تمام مرکز درمان بستر 10 تختخوابی مرزن‌آباد اظهار داشت: این پروژه از سفر هیئت دولت قبل بوده و با وجود این‌که از سال 90 کلنگ‌زنی شد اما تاکنون تنها 20 درصد پیشرفت داشته است.

وی بیان داشت: از آنجایی‌ که مرزن‌آباد ورودی جاده چالوس است و در تمام فصول سال، سیل عظیمی از مسافران در این مسیر تردد می‌کنند، توجه جدی به این پروژه از نیازهای اساسی است.

رضایی تصریح کرد: مرکز درمان‌بستر 10 تختخوابی مرزن‌آباد نه‌تنها مورد نیاز مردم منطقه است، بلکه نیازمندی کل کشور را برطرف می‌کند، بنابراین باید به این فکر باشیم که در آینده این مرکز جایگزین بیمارستان در این شهر می‌شود.

وی ادامه داد: مرزن‌آباد در مسیر یکی از پرترددترین و حادثه خیزترین جاده‌های کشور قرار دارد و چون متعلق به کل کشور است وضعیت بهداشتی و درمانی آن باید جدی گرفته شود.

رضایی کمبود زمین برای این مرکز را از جمله مشکلات موجود عنوان کرد و افزود: زمین اختصاص داده به این پروژه دو هزار مترمربع است که فضای درمان بستر 10 تختخوابی مرزن‌آباد 80 درصد زمین را اشغال کرده است.

فرماندار چالوس از صرف هزینه 290 میلیون تومانی برای این پروژه تاکنون خبر داد و گفت: برای اتمام این پروژه یک میلیارد تومان دیگر نیز اعتبار نیاز است که با توجه به ملی بودن پروژه نیاز است اقدام اساسی برای اختصاص اعتبار صورت گیرد.

انتهای پیام/2296/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول