اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم آمل در مجلس؛

مشکلات پروژه‌های روستایی آمل بررسی شد

دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای آمل عصر امروز برای بررسی مشکلات مردمی با عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس و دیگر مسئولان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشکلات پروژه‌های روستایی آمل بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای این شهرستان عصر امروز برای بررسی مشکلات مردمی با عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس، سیدجعفر رسولی سرپرست فرمانداری ویژه، سیدمحمد حسنی بخشدار دشت‌سر، سیداسماعیل علوی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قاسمی رئیس شرکت توزیع برق ناحیه آمل دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این مراسم دو ساعته دهیاران و اعضای شورای اسلامی مشکلات نظیر نوسانات برق و ضعف ولتاژ، گازرسانی، فرسوده بودن شبکه آبرسانی، بازنگری و اجرای طرح هادی، امور ورزشی و پل روستایی را مطرح کردند که مسئولان با بررسی‌های لازم پاسخگوی آنها بودند.

مشکلات روستاهایی نظیر پاشاکلا دشت‌سر، مهدی‌خیل، معلم‌کلا، کمدره، داوودکلا، قلعه‌کش، میله، بوران، بلیران و باغبانکلا مطرح شده و مسئولان در جهت مرتفع کردن آن برآمدند.

سرپرست فرماندار ویژه آمل در این مراسم گفت: مهمترین وظیفه مسئولان خدمت به خلق در جهت رضایت خداوند است و باید همه تلاش ما در جهت گره‌گشایی از کار مردم باشد.

سیدجعفر رسولی بیان داشت: با همکاری نماینده پرتلاش شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان بودجه‌های خوبی برای رفع پروژه‌های نیمه‌تمام روستایی اختصاص پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک با دیدار دهیاران و اعضای شورای دیگر روستاها پروژه‌های نیمه‌تمام و مشکلات آنها نیز بررسی شود.

بخشدار دشت‌سر آمل نیز در این مراسم با اعلام اینکه دغدغه‌های مردم باید دغدغه‌های مسئولان باشد، گفت: این نشست صمیمانه مسئولان با نمایندگان مردم در روستاها برای رسیدگی و برطرف کردن مشکلات در دفتر فرماندار برگزار شد.

سید محمد حسنی اذعان داشت: در این نشست مشکلات تعدادی از روستاهای دشت‌سر نیز مطرح شده و مسئولان آن را رسیدگی کردند.

انتهای پیام/86012/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول