اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اختصاص 15 میلیارد ریال برای پروژه‌های برق و راه روستایی آمل

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اواخر هفته گذشته بیش از 15 میلیارد ریال برای بخش راه روستایی، تکمیل و تجهیز پروژه‌های برق روستایی این شهرستان اعتبار در نظر گرفته شد.

اختصاص 15 میلیارد ریال برای پروژه‌های برق و راه روستایی آمل

عزت‌الله یوسفیان ملا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: در سال گذشته هیچ خدماتی به پروژه‌های کوچک صورت نگرفت و اگر هم اختصاص پیدا کرد بسیار ناچیز و کم بود زیرا با تخصیص 14 درصدی هزینه نگهداری پروژه‌ها نیز تامین نمی‌شود که این امر یک واقعیت است.

وی افزود: نمی‌توانیم خدمات و پروژه‌های کوچک را به دست فراموشی بسپاریم اگر چه لازم است به پروژه‌های بزرگ و ملی توجه شود ولی نباید در کنار آن خدمات‌رسانی به پروژه‌های کوچک را فراموش کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در اواخر هفته گذشته بیش از 15 میلیارد ریال در بخش راه روستایی، تکمیل و تجهیز پروژه‌های برق و رفع مشکلات برق روستایی این شهرستان اعتبار در نظر گرفته شد، اذعان داشت: در مورد برق توان آن در روستاها ضعیف است زیرا جمعیت‌شان بالا رفته و خدمات فعلی دیگر پاسخگوی نیازهای‌شان نیست.

یوسفیان‌ملا تصریح کرد: در اواخر هفته گذشته از محل فروش قیر وزارت نفت یک منبعی پیدا کردیم و برای آسفالت راه روستایی برآمدیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدی که با حضور سید حسین میرشفیع معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در اواخر هفته گذشته انجام شد راه‌های نیمه‌کاره بخشى‌های لاریجان، دابودشت، مرکزی و امامزاده عبدالله مورد بررسی قرار گرفت و با معاون وزیر توافق کردیم که از هر محلی شده ولی بیشتر همان محل یارانه قیر مدنظرمان است، این پروژه‌ها نیز عملیاتی و تکمیل شوند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول