اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون کارفرمایی گیلان مطرح کرد

ارائه خدمات کارفرمایی به کارخانه‌های گیلان

رئیس کانون کارفرمایی صنایع و حرف گیلان از ارائه خدمات به تمام کارخانه‌ها توسط این کانون در استان خبر داد.

ارائه خدمات کارفرمایی به کارخانه‌های گیلان

محمدرسول سماکچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه کانون کارفرمایی صنایع و حرف گیلان طبق ماده 131 قانون کار تشکیل شده است، اظهار کرد: کانون مذکور تنها مرجع قانونی کارفرمایان استان است و دیگر تشکل‌ها منشأ قانونی ندارند.

وی به حضور نماینده کانون کارفرمایی صنایع و حرف گیلان در تمام مراجع ذی‌صلاح اشاره کرد و افزود: نمایندگان کانون کارفرمایی در مراجع حل اختلاف و از کارافتادگی حضور فعال دارند.

سماکچی با تاکید براینکه نمایندگان کانون کارفرمایی صنایع و حرف در شورای عالی کار و شورای عالی دستمزد حضور دارند، بیان کرد: کمیته‌های مختلف کانون کارفرمایی صنایع و حرف گیلان طبق قانون تشکیل شده است.

رئیس کانون کارفرمایی صنایع و حرف گیلان فرشاد امیرمستوفیان را رئیس کمیته پشتیبانی، تدارکات و رفاه این کانون معرفی کرد و گفت: فرحمند پورعلی با تصویب هیئت مدیره کانون کارفرمایی رئیس کمیته سرمایه‌گذاری و تولید شده است.

وی کوروش پورتوکلی را رئیس کمیته امور عمرانی کانون کارفرمایی صنایع و حرف گیلان دانست و تصریح کرد: حسین متقی‌طلب مسئولیت کمیته آموزش و پژوهش کانون مذکور را به عهده دارد.

به گفته این مسئول، وحید شمس نصرتی با تصویب هیئت مدیره کانون کارفرمایی گیلان مسئولیت کمیته حقوقی را به عهده گرفته است.

سماکچی مسئولیت کمیته تبلیغات کانون کارفرمایی صنایع و حرف گیلان را به عهده بهمن زیال عنوان کرد و یادآور شد: کانون مذکور به تمام کارخانه‌های گیلان خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول