اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 19 ماه جاری

آخرین مهلت استفاده از طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان

مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: کارفرمایان واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی فقط تا 19 دی ماه جاری می‌توانند از مزایای طرح بخشودگی جرائم استفاده کنند.

آخرین مهلت استفاده از طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس، عبدالکریم نباتی اظهار داشت: بر مبنای محاسبات بیمه‌ای، حیات سازمان‌های بیمه‌گر مانند تأمین اجتماعی بر پایه وصول حق بیمه استوار است و به تبع آن ارائه خدمات و تعهدات نیز در کنار این مهم متصور خواهد بود.

وی با اشاره به کسری 5 هزار میلیارد تومانی بودجه این سازمان در سال جاری افزود: یکی از راه‌های برون‌رفت از وضعیت فعلی، مشارکت همه‌جانبه کارفرمایان در پرداخت به‌موقع تعهدات قانونی و جلوگیری از ایجاد بدهی بیمه‌ای است زیرا این امر علاوه بر احیای منابع سازمان، زمینه استمرار خدمات را نیز فراهم می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس همچنین با اشاره به نقش طرح بخشودگی جرائم در تسهیل وصول مطالبات معوق سازمان تأمین اجتماعی ابراز داشت: این طرح فرصتی بسیار مغتنم و طلایی در برهه کنونی کشور ایجاد کرد تا علاوه بر رونق چرخه اقتصاد و حمایت از کارفرمایان، زمینه وصول مطالبات معوق سازمان تأمین اجتماعی نیز فراهم و قسمتی از سرمایه‌های آن احیا شود.

نباتی در پایان با بیان اینکه مهلت طرح بخشودگی جرائم قابل تمدید نیست از کارفرمایان خواست تا در فرصت باقی‌مانده تا 19 دی ماه با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی این استان از مزایای بخشودگی 100درصدی این طرح بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول