اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام صدا و سیمای کردستان مطرح کرد

پرهیز از کلیشه‌های مرسوم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر

قائم‌مقام سازمان صدا و سیمای مرکز کردستان با تأکید بر اینکه باید در برگزاری برنامه‌های دهه فجر از کلیشه‌های مرسوم پرهیز کرد گفت: افراد گمنام و شهدای زیادی بوده‌اند که باید رسانه‌ها نسبت به معرفی آنها بویژه در این ایام همت گمارند.

پرهیز از کلیشه‌های مرسوم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی مرادی ظهر امروز در جلسه کمیته ساماندهی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: این جلسات به منظور پوشش خبری و اطلاع‌رسانی مناسب، آگاه‌سازی و انعکاس گزارش‌ها و برنامه‌ها و عملکرد کمیته‌های ستادهای دهه فجر است.

وی برخی از وظایف کمیته اطلاع‌رسانی را بازتاب بیانیه‌ها و مواضع از طریق رسانه‌ها، برنامه‌ریزی برای نقش‌آفرینی در 22 بهمن، فراهم کردن تمهیدات برای مصاحبه مسئولان کمیته‌ها و انجام هماهنگی به منظور جلب توجه بیشتر آنها به انتشار گزارش‌ها و مقالات عنوان کرد.

قائم‌مقام سازمان صدا و سیمای استان کردستان با یادآوری نامگذاری کردستان به نام استان فرهنگی از سوی رهبر معظم انقلاب در سال 88 اظهار کرد: باید فعالیت این کمیته تبلور فرهنگ انقلاب در مسیر سازندگی استان باشد.

مرادی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از پیشرفت نظام اسلامی ناخشنود هستند گفت: دلیل اصلی رشد و ترقی ما ترویج فرهنگ وحدت‌بخش نظام است که باید به دستاوردهای انقلاب پرداخته و این موارد برجسته‌سازی شود.

وی با بیان اینکه بیشتر وزن برنامه‌ها در این ایام به سمت مسائل کمی است خاطرنشان کرد: باید به سمت کیفی‌سازی حرکت کنیم، ضمن آنکه نباید از جریان‌سازی خبری در کنار معرفی واقعیت‌ها نیز غافل بمانیم.

قائم‌مقام سازمان صدا و سیمای استان کردستان دهه فجر را فرصت تبیین ارزش‌ها دانست و با اشاره به بروز حوادث فراوان در استان کردستان در مسیر پیروزی انقلاب این موارد را به عنوان ظرفیت‌هایی مهم برای آشنایی نسل جوان عنوان کرد.

مرادی با اشاره به وجود مساجد فراوان در استان کردستان این مکان را به عنوان پایگاه جریان‌سازی مبانی فکری اسلامی عنوان کرد و افزود: می‌توان کارکرد مغفول مسجد را به صحنه آورد و از آن برای معرفی هر چه بیشتر ارزش‌های نظام اسلامی استفاده کرد.

وی موسیقی کردی را از دیگر ظرفیت‌های موجود در استان کردستان ذکر کرد و افزود: موسیقی کردستان می‌تواند صادرکننده مبانی باشد و سمفونی مقاومت کردی را نواخته و تولید کند.

قائم‌مقام سازمان صدا و سیمای استان کردستان با تأکید بر اینکه باید در برگزاری برنامه‌های دهه فجر از کلیشه‌های مرسوم پرهیز کرد گفت: افراد گمنام و شهدای زیادی بوده‌اند که باید رسانه‌ها نسبت به معرفی آنها بویژه در این ایام همت گمارند.

مرادی استقلال‌طلبی مردم ایران را از دیگر موضوعات مهم در این ایام دانست و گفت: باید به این مسئله بیش از گذشته در ایام دهه فجر توجه و از آن به عنوان یک ارزش بزرگ یاد شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر امسال فراهم شود و یک بار دیگر عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی به جهانیان شناسانده شود.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول