اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان صدا و سیمای کردستان عنوان کردند

اعلام جزئیات برنامه‌های استانی رسانه‌ملی کردستان در دهه فجر

پخش سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ویژه، تولید 128 قسمت برنامه رادیویی و اخبار مداوم و مستمر برنامه‌های دهه فجر از جمله تدارکات صدا و سیمای استان کردستان در این ایام است.

اعلام جزئیات برنامه‌های استانی رسانه‌ملی کردستان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نشست کمیته اطلا‌ع‌رسانی ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر کردستان برگزار شد و در آن اعضای مختلف این کمیته به ارائه برنامه‌های خود در این ایام پرداختند.

در این جلسه معاون سیمای کردستان با تأکید بر وجود ظرفیت‌های فراوان در استان کردستان اظهار کرد: امکان توسعه این استان با توجه به این ویژگی‌های بارز وجود دارد.

حمید نذیری در خصوص برنامه‌های این معاونت در ایام دهه فجر اظهار کرد: در دو قالب تولید و تأمین برنامه آماده فعالیت هستیم و می‌توان در این زمینه با قدرت گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تولید برای برنامه‌های زنده به سمت پوشش برنامه‌های دهه فجر می‌رویم و در حوزه‌ ورزش و توجه به نخبگان علمی و امکانات روستاها به سمت معرفی آنها حرکت می‌کنیم.

معاون سیمای کردستان با تأکید بر اینکه در پوشش برنامه‌های جذاب و مردمی در این ایام به طور جدی وارد عمل می‌شویم تصریح کرد: در حوزه تأمین 3 گروه برنامه شامل آثار سینمایی با سریال ویژه، تولیدات استانی و فیلم‌های سینمایی را در دستور کار داریم.

نذیری با بیان اینکه برنامه‌های مستند نیز در حیطه اقدامات این سازمان است گفت: ویژه برنامه‌های مستندی چون نوفل لوشاتو در 116 روز و همچنین فضاسازی رسانه‌ای با پخش سرودهای جذاب انقلابی و با نگاه هنرمندانه به مبانی انقلاب از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر پخش خواهد شد.

22 عنوان برنامه در 128 قسمت

در ادامه این جلسه معاون صدای مرکز صدا و سیمای استان کردستان اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید برنامه‌هایی چون جشنواره شعر انقلاب را در این ایام برگزار کند.

غلامرضا مطاعی برنامه‌های معاونت رادیو را در 22 عنوان و 128 قسمت عنوان کرد و افزود: برگزاری میزگردهای تخصصی، برنامه دلنوازان ویژه سرودهای انقلاب، برنامه‌هایی چون  شهدای کرد در انقلاب و نقش بسیج در حفظ انقلاب از جمله دیگر تدارکات معاونت رادیو صدا و سیمای استان کردستان خواهد بود.

مسئول واحد خبر صدا و سیمای استان کردستان نیز پخش روتین خبرهای این ایام از یک هفته قبل از آغاز دهه فجر تا روز 22 بهمن، مصاحبه با مردم و مسئولان، تهیه گزارش خبری و گفت‌وگوهای ویژه خبری برای معرفی خدمات به مردم را از جمله دیگر اقدامات عنوان کرد.

در پایان این جلسه خبرنگاران و اصحاب رسانه پیشنهادها و راهکارهای خود به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان کردستان را ارائه کردند.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول