اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شاهرود خبر داد

کسب رتبه نخست استان سمنان در اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: شاهرود امسال در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور، در استان سمنان مقام نخست را کسب کرد.

کسب رتبه نخست استان سمنان در اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدحبیب‌الله میرابوالحسنی صبح امروز در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی شاهرود که با حضور اعضا در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، از کسب رتبه اول اعزام به راهیان نور در استان سمنان توسط شاهرود خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: امسال با تلاش همه دست‌اندرکاران در آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی، توانستیم 92 درصد اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور را کسب کنیم که با توجه به عملکرد استانی، مقام اول را کسب کردیم.

وی افزود: امسال با توجه به همکاری و همراهی همه مسئولان ذی‏ربط در آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی و استقبال خوب دانش‌آموزان و اولیای آنها، این امر محقق شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود تصریح کرد: در اعزام اردوهای راهیان نور غرب 100 درصد سهمیه خود را تکمیل کردیم و مازاد اعزام نیز داشتیم که این نشان از استقبال خوب دانش‌آموزان از اردوی غرب بود؛ هر چند زمان آن مناسب نبود.

ابوالحسنی خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم تا حضور دانش‌آموزان بیشتر و با برنامه‌ریزی و هدف‏دار باشد.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوهای راهیان نور جنوب نیز گفت: در نیمه دوم آذر ماه امسال، اعزام دانش‏آموزان دختر را به جنوب داریم که امیدواریم آن نیز با برنامه و شکوهمند برگزار شود.

در این جلسه، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شاهرود نیز گزارشی از روند اعزام راهیان نور ارائه کرد.

انتهای پیام/74007/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول