اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

اعزام 410 دانش‌آموز بیجاری به اردوهای راهیان نور

صبح امروز 410 دانش‌آموز دختر بیجاری در قالب یک کاروان و اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

اعزام 410 دانش‌آموز بیجاری به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، 410 دانش‌آموز دختر صبح امروز به مدت 3 روز در قالب اردوهای راهیان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه بیجار در حاشیه مراسم بدرقه این دانش‌آموزان که در سالن ورزشی امام علی(ع) سپاه بیجار گفت: دانش‌آموزان در جریان این اردوی معنوی و ارزشمند از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

سیدحسین محمودی با بیان اینکه این اردوها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود، گفت: حضور دانش‌آموزان در این اردوها اختیاری است.

وی برنامه راهیان نور را از تأثیرگذارترین برنامه‌های معنوی و فرهنگی یاد کرد و گفت: دانش‌آموزان در این مسیر معنوی و فرهنگی با ارزش‌ها، ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

محمودی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ رشادت و از خود گذشتی و شهادت و آشنایی با روحیه مقاومت و تجدید میثاق دانش‌آموزان با آرمان‌های شهدا و امام راحل را از جمله اهداف این اردوها برشمرد.

به گفته وی، دانش‌آموزان باید در کنار سنگر علم و پیشرفت، ارزش‌های اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا و رزمندگان و امام راحل را حفظ کنند.

فرمانده سپاه بیجار افزود: انتقال ارزش‌های خلق شده در دوران دفاع مقدس تأثیر انکارناپذیر و بسزایی در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دارد.

وی در پایان اظهار کرد: دشمنان همواره در عرصه‌های مختلف و به ویژه جنگ نرم در حال تخریب اذهان جوانان و نوجوانان ما هستند و این اردوها و ترویج روحیه شهادت‌طلبی تحقق اهداف آنان را ممانعت می‌کند.

انتهای پیام/79015/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول