اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سمیرم خبر داد

اعزام دانش‌آموزان دختر سمیرمی به اردوی راهیان نور

مدیر آموزش و پرورش سمیرم گفت 80 دانش‌آموز دختر سمیرمی برای حضور در اردوی راهیان نور، راهی مناطق جنوب کشور شدند.

اعزام دانش‌آموزان دختر سمیرمی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سید ضیاء موسوی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان سمیرمی در محل ورزشگاه شهید صابری سمیرم اظهار داشت: اردوهای راهیان نور به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار، شهادت، حماسه رزمندگان اسلام در دوره هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی از اعزام 220 دانش‌آموز پسر سمیرمی در ماه گذشته به اردوهای راهیان نور خبر داد و افزود: امروز نیز تعداد 80 دانش‌آموز دختر به مدت پنج روز به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم برگزاری اردوهای راهیان نور را فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های نظام به دانش‌آموزان دانست و ادامه داد: دوران دفاع مقدس گنجینه بسیار عظیمی است که باید برای نسل جوان و برای آنان تبیین شود.

این مسئول شهدا را بهترین الگو بر ای دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: در اردوهای راهیان نور، فرهنگ ایثار و حماسه رزمندگان اسلام و شهیدان به عنوان الگو و مصادیق عملی در بین دانش‌آموزان مطرح می‌شود.

موسوی به تأثیر این اردوها در تداوم راه شهدا اشاره کرد و متذکر شد: دانش‌آموزان باید با افزایش سطح بصیرت، تداوم دهنده راه شهدا باشند و از آرمان‌های والای شهدا پاسداری کنند.

وی در پایان اذعان داشت: اقتدار و عزت نظام مدیون و مرهون از خود گذشتگی و فداکاری شهدای والامقام  است و جوانان باید مروج فرهنگ ایثار شهادت در جامعه باشند.

انتهای پیام/2301/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول