اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بیجار:

راهیان نور پیام رسان ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده است

مدیر آموزش پرورش بیجار گفت: راهیان نور، پیام‌رسانان و انتقال‌‌دهندگان ارزش‌‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب هستند و تقویت روحیه بسیجی در این اردوها نور متبلور می‌شود.

راهیان نور پیام رسان ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده است

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از بیجار، محسن لطف‌الهی صبح امروز در مراسم بدرقه 410 دانش‌آموز دختر مقطع دوم متوسطه که در سالن ورزشی امام علی(ع) سپاه بیجار انجام شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار کرد: این اردو به مدت 3 روز با آشنایی دانش‌آموزان با اهداف و آرمان‌های شهدا و دلاورمردی‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان و شهدای ایران اسلامی است.

وی افزود: پیروزی و غلبه ما بر دشمن و قدرت‌های پوشالی در دوران جنگ ثمره رشادت ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام بود که با تمام اخلاص خود به جنگ حق علیه باطل شتافتند و سرانجام پیروز و سربلند شدند.

مدیر آموزش و پرورش بیجار اردوهای راهیان نور را سفری پر از خیر و برکات معنوی عنوان کرد و گفت: در این سفر دانش‌آموزان با ارزش‌های معنوی دفاع مقدس آشنا می‌شوند و این آموزه‌ها را سرلوحه زندگی و آینده خویش قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه بسیجیان دانش‌آموز و دانشجو در هشت سال دفاع مقدس در کربلای جنوب و غرب ایران حماسه آفریدند تصریح کرد: حضور امروز دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور که تیری بر چشم دشمنان است کمتر از حماسه‌های بسیجیان آن دوران نیست.

لطف‌الهی با اشاره به اینکه خطبه‌های به یادماندنی حضرت زینب(س) برای انتقال و اطلاع‌رسانی واقعه کربلا، کربلا را در اسلام ماندگار کرد گفت: رفتن به اردوهای راهیان نور و بازگو کردن خاطره‌ها و آموزه‌های دانش‌آموزان از آن مکان مقدس نیز رشادت‌های دلاورمردی بسیجیان استوار و مومن آن دوران را ماندنی و ماندگار خواهند کرد.

این مسئول با بیان اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور گفت: راویان در این سفر معنوی علاوه بر بیان جزئیات دفاع مقدس، دانش‌آموزان را با زندگی جمعی تحت لوای معنویت آگاه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در عاشورای حسینی در بطن جنگ امام حسین(ع) نماز اول وقت، این فریضه واجب الهی را به جا آوردند بر برگزاری واجبات از جمله نماز با معنویت تمام در این سفر سراسر از نور تأکید کرد.

لطف‌الهی زنده نگه‌داشتن الگوهای ایثار و شهادت را از ملزومات کنونی جامعه اسلامی عنوان و تصریح کرد: اکنون که استکبار جهانی مقدسات اسلام را نقطه توجه و در نوک پیکان و حمله خود قرار داده است، تقویت روحیه بسیجی و اخلاص و ایثار بیش از هر دوران دیگری نمایان می‌شود که این مهم در راهیان نور تبلور می‌یابد.

انتهای پیام/79015/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول