اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

شرکت‌های نفت و گاز از فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان کنگان حمایت کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: شرکت‌های نفت و گاز از فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان کنگان حمایت کنند.

شرکت‌های نفت و گاز از فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان کنگان حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان کتابخانه‌های شهرستان کنگان اظهار داشت: کتاب میراثی ماندگار، پدیده‌ای شکوهمند و با ارزش و عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگانی بشر است.

وی افزود: افتخار ما در این است که فرهنگ و باورهای دینی ما یعنی آیین مقدس اسلام مبتنی بر ارزش بینش، دانش، ارجمندی کتاب و نگارش است و خداوند منان معجزه ابدی و محبوب‌ترین فرستاده‌اش را یک کتاب قرار داده و قرآن کریم سرآمد همه کتاب‌های عظیم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: کتاب از موثر‌ترین ابزارها برای ارتقای آگاهی‌های عمومی و تولید فکر و اندیشه به شمار می‌رود و تلاش در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی ضروری است.

اهرمی تصریح کرد: در تعالیم دینی به جایگاه رفیع کتاب همواره تاکید شده و با توجه به این تاکیدات ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه ضروری است و باید به سمتی برویم تا انگیزه عموم به ویژه جوانان را برای استقبال از آثار مکتوب و کتاب افزایش دهیم.

وی بر لزوم حمایت شرکت‌های نفت و گاز از فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان کنگان تاکید کرد و گفت: از شرکت‌های نفت و گاز مستقر در شهرستان انتظار داریم حمایت و پشتیبانی لازم را از فعالیت‌های فرهنگی و دینی در شهرستان داشته باشند تا به سمت موفقیت در این حوزه حرکت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان ابراز داشت: اگر در حوزه فرهنگی به موفقیت برسیم در بسیاری از حوزه‌ها می‌توانیم موفقیت را کسب کنیم و نباید از حوزه فرهنگی غفلت کنیم.

انتهای پیام/2451/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول