اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

دوره آموزشی نقد فرقه‌های انحرافی در کنگان برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: دوره آموزشی نقد فرقه‌های انحرافی در کنگان برگزار می‌شود.

دوره آموزشی نقد فرقه‌های انحرافی در کنگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی دوشنبه ‌شب در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های باکیفیت فرهنگی و دینی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری یک‌هزار نفر روز تبلیغ دینی ویژه دهه آخر صفر در این شهرستان خبر داد.

اهرمی خاطرنشان کرد: با همکاری و همت 80 مبلغ و مبلغه شامل روحانیان مستقر، پاره‌وقت، بومی، طرح هجرت بلندمدت و ائمه جماعات مساجد، طلاب و طلبه‌های دو حوزه علمیه علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) با هدف تبیین مناسبت‌های دهه آخر صفر شامل اربعین حسینی، سالگرد ارتحال نبی مکرم اسلام(ص)، سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و نیز شهادت ثامن‌الحجج حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) بیش از یک‌هزار نفر روز تبلیغ دینی در دهه آخر صفر سال 1435 هجری قمری در این شهرستان انجام شده و می‌شود.

وی اضافه کرد: از اهم فعالیت‌های تبلیغی مبلغان و مبلغات می‌توان به اقامه نماز جماعت، بیان مسائل شرعی، برگزاری گفتمان‌های دینی پیرامون حوزه‌های حجاب و عفاف، جوان و آسیب‌های اجتماعی، فرق و مذاهب، جوان و معنویت، جوان و خودباوری دینی، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی پیرامون حماسه 9 دی، برپایی محافل سخنرانی، سوگواری و عزاداری اربعین حسینی، رحلت نبی اکرم(ص)، محافل سوگواری شهادت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز شهادت امام رضا(ع) اشاره کرد.

این مسئول با بیان اینکه دوره آموزشی نقد فرقه‌های انحرافی در کنگان برگزار می‌شود اظهار کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی کنگان و حوزه علمیه حضرت فاطمه زهرا(س)، دوره‌های آشنایی و نقد فرقه‌های انحرافی در این شهرستان برگزار می‌شود.

اهرمی اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران جامعه اسلامی ما را هدف قرار داده و با ترفندها و روش‌های مختلف می‌خواهند به نظام جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کنند.

وی گفت: در این راستا ما وظیفه داریم با روش‌های هوشمندانه و توجه به تدابیر و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و ارائه پیام‌های مهندسی شده ترفندهای دشمنان را خنثی و پیام و اهداف خود را به مخاطبان منتقل کرده و افکار عمومی را مصونیت ببخشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: با توجه به تاکید مراجع عظام این اداره با همکاری حوزه علمیه خواهران این شهر برای مصونیت‌سازی افکار عمومی و در راستای افزایش سطح بینش عقیدتی مردم برای مقابله با رواج عرفان‌های کاذب و دروغین اقدام به برگزاری دوره آموزشی آشنایی و نقد فرقه‌های انحرافی می‌کند.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول