اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برپایی 50 نمایشگاه فرهنگی دینی در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی 50 نمایشگاه فرهنگی دینی در کنگان خبر داد.

برپایی 50 نمایشگاه فرهنگی دینی در کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی در راستای نشر و گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی اهتمام می‌ورزد و در این مسیر هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی افزود: کیفیت فعالیت‌های دینی و قرآنی در چند سال اخیر در کنگان رشد داشته و به فضل خدا این روند با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی تداوم خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: دشمنان در شرایط کنونی تمام توان خود را برای مقابله با نظام اسلامی به کار گرفته‌اند و با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در این مسیر گام برمی‌دارند که باید مراقب باشیم و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

اهرمی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی و جذب جوانان به این برنامه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و باید محتوای برنامه‌ها بهبود یابد تا جوانان به این سمت رغبت پیدا کنند.

وی از برپایی 50 نمایشگاه فرهنگی دینی در کنگان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 50 نمایشگاه در حوزه‌های فرهنگی و دینی در شهرها و روستاهای کنگان برپا شده که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: تداوم برپایی این برنامه‌ها و تلاش برای ارتقای سطح کیفی این برنامه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و نباید کم‌کاری در این راستا صورت گیرد.

اهرمی گفت: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم نسبت به همکاری با تبلیغات اسلامی برای احیای ارزش‌ها و معنویات اهتمام ورزند تا روز به روز شاهد اعتلای برنامه‌های دینی باشیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول