اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

اختصاص اعتبار به فضاهای آموزش مناطق محروم در اولویت است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در مناطق محروم با توجه به کمبود امکانات و فضاهای آموزشی اعتبارات بیشتری باید تخصیص داده شود تا عدالت اجتماعی به طور کامل محقق شود.

اختصاص اعتبار به فضاهای آموزش مناطق محروم در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: رعایت اعتدال در تمامی امور باید رعایت شود.

وی افزود: بر همین اساس لازم است تا استانداردسازی فضاهای آموزشی سراسر استان در دستور کار قرار بگیرد.

سلیمانی بر ضرورت تجهیز فضاهای آموزشی و ورزشی مناطق محروم استان تأکید کرد و گفت: اعتبارات لازم برای تجهیز و استانداردسازی فضاهای آموزشی مناطق محروم استان باید در نظر گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در مناطق محروم با توجه به کمبود امکانات و فضاهای آموزشی اعتبارات بیشتری باید تخصیص داده شود تا عدالت اجتماعی به طور کامل محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس باید کمیته‌ای با حضور سازمان آموزش و پرورش، اداره نوسازی مدارس، نمایندگان آموزش و پرورش 9 شهرستان استان تشکیل و مسائل و موضوعات فضاهای آموزشی مورد بررسی قرار گیرد.

سلیمانی با بیان اینکه اعتبارات استانی باید بر اساس اولویت‌ها تخصیص داده شود، گفت: باید از متمرکززدایی مراکز آموزشی، فرهنگی و ورزشی در یک شهر جلوگیری و تمامی امکانات در گستره استان به ویژه در مناطق محروم توزیع شود.

انتهای پیام/68008/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول