اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

‌معاون‌ ‌سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد

ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم با کمک خیرین

معاون‌ پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم با کمک خیرین در اولویت قرار دارد، گفت: به زودی یک مدرسه با کمک خیرین در زاهدان ساخته می‌شود.

ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم با کمک خیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی‌، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان، ‌علی مسلمی در دیدار با علی‌اوسط هاشمی استاندار ‌سیستان و بلوچستان افزود: ‌اعتبارات عمرانی به دو بخش استانی و تخریب بازسازی تقسیم می‌شود که در کنار آنها با تشکیل مجامع خیرین مدرسه‌ساز در استان‌ها کمک‌های قابل توجهی به صورت مردمی، در راستای ساخت و ساز فضاهای آموزشی در مناطق محروم انجام می‌پذیرد.

معاون پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور ‌‌در ادامه اظهار داشت: ‌مصلی‌نژاد خیر گرانقدر ملی کشورمان در ادامه ساخت مدارس و با ویژگی‌های منحصر به فرد این بار زاهدان را برای احداث یک واحد آموزشی مجهز انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مصلی‌نژاد ‌خیر مدرسه‌ساز ملی‌‌ توانسته در بسیاری از شهرها و مراکز کشور با ساخت مدارسی مجهز و در خورشأن‌، دین  خود را به میهن ادا کند، تصریح کرد: با بازدیدی که از زمین اختصاص یافته به این فضا داشتیم در آینده‌ای نزدیک با حضور ایشان، استاندار ‌و مسئولان ‌کلنگ آنرا به زمین خواهیم زد.

‌در این دیدار علاوه بر مهندس مسلمی‌، مهندس عباسی نماینده دکتر مصلی‌نژاد، مهره‌چی روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور‌ و مهندس راشکی مدیر کل نوسازی مدارس ‌سیستان وبلوچستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول