اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان خبر داد

اجرای طرح اشاعه آموزش‏های فنی و حرفه‏ای در مناطق محروم استان سمنان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان گفت: طرح اشاعه آموزش‏های فنی و حرفه‏ای در مناطق محروم و کمتر توسعه‏یافته استان سمنان اجرا می‏شود.

اجرای طرح اشاعه آموزش‏های فنی و حرفه‏ای در مناطق محروم استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان، در راستای اشاعه آموزش‏های فنی و حرفه‏ای در مناطق محروم و کمتر توسعه‏یافته، نخستین جلسه هماهنگی طرح نیازسنجی آموزش روستایی به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان در این جلسه که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و مدیرکل امور روستایی استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: به منظور تحقق اهداف سند راهبردی مهارت و فناوری و با هدف ارائه آموزش‏های متناسب با نیاز بازار و با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی نیازسنجی آموزش روستایی به استان‏ها، این نشست هماهنگی برای تشریح دستورالعمل و انتظارات استان به منظور همکاری سایر دستگاه‏های اجرایی دخیل در طرح برگزار شده است.

ابراهیم محمودی ماده 19 برنامه پنجم توسعه و منشور کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از الزامات قانونی این برنامه برشمرد.

وی افزود: این طرح قرار است تا پایان شهریور 1394 در تمام دهستان‏های کشور اجرا شود و از این پس، تقویم آموزشی دوره‏های آموزش روستایی بر مبنای نتایج حاصل از این نیازسنجی‏ها تنظیم خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه پس از تشریح دستورالعمل اجرایی نیازسنجی با توجه به شرایط استان و به منظور تسریع اجرای طرح و همچنین به حداقل رساندن موانع اجرایی آن، حاضران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه، مصوب شد؛ با توجه به آنکه پیش از این روستاهای شرق استان به عنوان پایلوت اجرایی دستورالعمل‏های قبلی مورد نیازسنجی قرار گرفته‏اند، در این مرحله، آغاز طرح از غرب استان و شهرستان آرادان صورت پذیرد و پس از آن بدون وقفه در سایر شهرستان‏های استان ادامه یابد.

انتهای پیام/74002/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول