اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان:

آب و هوای همدان در مسابقات تنیس روی میز تأثیرگذار است

سرمربی تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان گفت: آب و هوای کوهستانی و اختلاف ارتفاع شهر همدان بر مسابقات تنیس روی میز تأثیر مستقیم دارد.

آب و هوای همدان در مسابقات تنیس روی میز تأثیرگذار است

نادر شاملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز با وجود تعداد کم تیم‌های شرکت‌کننده، اما حضور بازیکنان مطرح کشور و حتی خارجی باعث شده تا سطح قابل قبولی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال سعی کردیم تا دوباره یک تیم از استان در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشد، گفت: با مساعدت مدیران مجموعه توریستی گنج‌نامه تیم دهکده جایگزین تیم علیصدر شده که این تیم سال گذشته عملکرد مناسبی در لیگ برتر داشته است.

سرمربی تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان در ادامه اضافه کرد: آب و هوای کوهستانی و اختلاف ارتفاع شهر همدان بر مسابقات تنیس روی میز تأثیر مستقیم دارد.

وی گفت: این موضوع، نه تنها برای بازیکنان حریف مشکل‌ساز شده بلکه برای بازیکنان تیم ما هم زمان لازم است تا به شرایط مطلوب برسند.

به گفته شاملو؛ در این رشته، در مناطقی که آب و هوای آن شرجی است سرعت توپ کند، اما در مناطق کوهستانی سرعت توپ تند است که این موضوع باعث ارائه بازی ناهماهنگ می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات هفته گذشته تیمش در بازی با پتروشیمی بندر امام (ره) تصریح کرد: مسئولان سازمان لیگ به صورت سلیقه‌ای مسابقات لیگ را برگزار می‌کنند که این موضوع در بلندمدت برای تنیس روی میز کشور خوب نیست.

سرمربی تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان ادامه داد: دست‌اندرکاران سازمان لیگ چه کار مهمی برای باشگاه‌ها انجام داده‌اند که این باشگاه‌ها نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام کنند؟

وی ابراز داشت: با وضعیت کنونی قطعاً نماینده همدان هم که موفق به جذب یک اسپانسر خصوصی شده، شرکت نخواهد کرد چون رفتارهای آنها باعث فراری شدن اسپانسرها می‌شود.

شاملو با بیان اینکه تنیس روی میز قدیمی‌ترین لیگ را در بین سایر رشته‌ها دارد، گفت: این رشته در حال حاضر به وضعیتی افتاده که پنج تیم آن به زور شرکت می‌‌کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه عملکرد بازیکن هندی تیم گنج‌نامه را چگونه ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد: این بازیکن هندوستانی با 20 سال سن، نفر چهارم تنیس روی میز هند است.

سرمربی تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان با بیان اینکه این بازیکن اهل شهر کلکته با دمای 35 درجه بالای صفر است، گفت: دمای پایین همدان باعث ناهماهنگی وی با سایر بازیکنان شده و این موضوع طبیعی است.

وی در ادامه ابراز داشت: ساها بازیکن بین‌المللی است که تجربه زیادی دارد و ما در هر سالنی تمرین می‌کنیم، تماشاگران زیادی برای دیدن وی می‌آیند.

شاملو با بیان اینکه حضور این بازیکن قطعاً به پیشرفت تنیس روی میز همدان کمک خواهد کرد، افزود: نمی‌دانم چرا برای بازی او مانع ایجاد کردند؟

وی با بیان اینکه بازی امروز برابر تیم شورای شهر بابل زیاد سخت نیست، تأکید کرد: در دومین بازی خود به مصاف تیم شورای شهر بابل می‌رویم.

سرمربی تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان بیان کرد: شورای شهر بابل امسال برای کسب تجربه به لیگ آمده و امروز بازی سختی پیش رو نداریم، هرچند هیچ حریفی دست و پا بسته نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مشکل بی‌تجربگی و همچنین خستگی بازیکنانش باعث می‌شود تا نتوانند نتیجه بگیرند، اظهار داشت: حضور همزمان چند بازیکن ما در مسابقات جوانان و امید باعث شده تا فرصت تمرین نداشته باشیم، به طوری که  قبل از بازی با پتروشیمی فقط یک جلسه تمرین کردیم.

شاملو با بیان اینکه غرور دیگر مشکل بازیکنان تیم ماست، افزود: بازیکنان این تیم، اگر یک امتیاز جلو بیافتند مغرور شده و اگر یک امتیاز از دست بدهند، دیگر به بازی برنمی‌گردند و باید روی این مسائل کار کنیم.

در چارچوب هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر بزرگسالان کشور عصر امروز یکشنبه در سالن ورزشی ابن‌سینای همدان دو تیم دهکده گنج‌نامه همدان و شورای شهر بابل برابر هم رویارویی ‌می‌کنند.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول