اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین گام در لیگ برتر تنیس روی میز

دهکده گنج‌نامه در همدان حریف پتروشیمی نشد

تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه در نخستین گام در لیگ برتر این رشته نتوانست در خانه، حریف تیم پتروشیمی بندر امام (ره) شود و مغلوب این تیم شد.

دهکده گنج‌نامه در همدان حریف پتروشیمی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر بزرگسالان کشور با انجام دو مسابقه پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها تیم دهکده گنج‌نامه همدان میزبان تیم پتروشیمی بندر امام (ره) بود.

مسابقات لیگ برتر بزرگسالان ایران امسال با حضور پنج تیم برگزار شد که در تیم دهکده گنج‌نامه همدان جایگزین تیم علیصدر شد که سال گذشته در این سطح در مسابقات حضور داشت.

در هفته دوم این مسابقات شاگردان نادر شاملو در سالن ورزشی 6 هزار نفری انقلاب، میزبان تیم قدرتمند و مدعی پتروشیمی بندر امام(ره) بودند که در نهایت با حسب 6 بر دو مغلوب میهمان خود شدند.

در این مسابقه در بازی دوبل (دونفره) میعاد لطفی و امین میرالماسی از گنج‌نامه به مصاف محمدعلی رویین‌تن و نوشاد عالمیان از پتروشیمی رفتند که در پایان با حساب سه بر صفر مغلوب شدند.

در مسابقات انفرادی ابتدا علیرضا ملارجبی سه بر صفر نوشاد عالمیان از پتروشیمی را مغلوب کرد و محمدرضا اخلاق‌پسند در یک بازی نزدیک سه بر دو پیمان نوروزی را از پیش رو برداشت تا تیم میهمان در امتیازات تیمی به عدد سه برسد.

نخستین پیروزی تیم دهکده گنج‌نامه توسط «ساها سوراوو» بازیکن هندوستانی این تیم به دست آمد که موفق شد در یک بازی تماشایی با حساب سه بر دو عارف احمدوند را از پیش رو بردارد.

در پنجمین مصاف این تیم دو امین میرالماسی از گنج‌نامه برابر محمد فرقدانی قرار گرفت که در نهایت میرالماسی سه بر یک مغلوب حریف خود شد.

ششمین مسابقه این دیدار به برد تیم دهکده گنج‌نامه انجامید که طی آن میعاد لطفی موفق شد محمد رویین‌تن را با حساب سه بر یک شکست دهد تا بازی به دیدارهای هفتم و هشتم بکشد.

در دیدار‌های پایانی برای مشخص شدن پیروز این مسابقه علیرضا ملارجبی و پیمان نوروزی هر دو با حساب سه بر صفر برابر محمدرضا اخلاق‌پسند و نوشاد عالمیان شکست خوردند تا نخستین باخت تیمی تیم دهکده گنج‌نامه رقم بخورد.

در مجموعه هشت مسابقه تیم پتروشیمی بندر امام(ره) در مجموعه با حساب 6 بر دو میزبان خود تیم دهکده گنج‌نامه را مغلوب خود کرد.

گفتنی است که تیم دهکده گنج‌نامه همدان در هفته اول مسابقات یک مسابقه معوقه با دانشگاه ‌آزاد اسلامی دارد که طبق اعلام برنامه فدراسیون زمان و مکان مسابقه اعلام خواهد شد.

در چارچوب هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر بزرگسالان کشور روز یکشنبه 15 دی ماه از ساعت 15 تیم دهکده گنج‌نامه میزبان تیم شورای شهر بابل خواهد بود.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول