اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ برتر تنیس روی میز صورت می‎‌گیرد

دومین جدال لیگ برتری دهکده گنج‌نامه همدان در تنیس روی میز

در هفته سوم لیگ برتر تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان از تیم قعر نشین شورای شهر بابل پذیرایی می‌کند.

دومین جدال لیگ برتری دهکده گنج‌نامه همدان در تنیس روی میز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر بزرگسالان کشور با حضور پنج تیم آغاز به کار کرده که تیم دهکده‌ گنج‌نامه همدان به عنوان نماینده استان در این مسابقات حضور دارد و امروز یکشنبه دومین مصاف خود را با تیم شورای شهر بابل خواهد داشت.

لیگ برتر تنیس روی میز امسال با کم شدن تیم‌های حامی این رشته مواجه شده و بالاترین سطح رقابتی تنیس روی میز ایران با حضور تنها پنج تیم در حال برگزاری است.

تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پتروشیمی بندر امام (ره)، شورای شهر بابل، پتروشیمی نوری و دهکده توریستی، تفریحی گنج‌نامه همدان پنج تیم حاضر در مسابقات امسال هستند.

تیم دهکده گنج‌نامه همدان امسال با استفاده از سهیمه لیگ برتری علیصدر جایگزین این تیم شده و سعی دارد تا بتواند با عملکرد مناسب خود در جمع تیم‌های صعودکننده به مرحله پلی‌آف باشد.

مدیران دهکده گنج‌نامه با مشورت از اعضا و دست‌اندرکاران هیئت تنیس روی میز سعی کردند تیم خوبی با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی و یک بازیکن هندی وارد کوران مسابقات لیگ برتر امسال شوند.

همدانی‌ها در فصل جدید از یک بازیکن به نام «ساها سوراوو» از هند استفاده می‌کنند که این ورزشکار در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی با 1263 امتیاز در رده 569 دنیا ایستاده و در کشور خود رنکینگ چهار را دارد.

همچنین پیمان نوروزی، علیرضا ملارجبی، میعاد لطفی، امین میرالماسی و آرمان حاجی‌ئی دیگر اعضای این تیم را تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم دهکده گنجنامه همدان برعهده نادر شاملو است و حمید نظری نیز سرپرستی این تیم را برعهده دارد.

به دلیل پاره‌ای از مشکلات، تیم دهکده گنج‌نامه در هفته نخست این مسابقات که هفته قبل آغاز شده برابر تیم دانشگاه آزاد حضور نیافت و مسابقه این دو تیم معوقه اعلام شد.

در هفته دوم تیم دهکده گنج‌نامه در همدان از تیم پتروشیمی بندر امام (ره) پذیرایی کرد که این مسابقه با حواشی بسیار زیادی همراه بود.

در این بازی و طی یک اتفاق جالب از حضور بازیکن خارجی دهکده گنج‌نامه در دیدار دوبل (دونفره) جلوگیری شد و ساها در بازی انفرادی به میدان رفت.

البته این موضوع با اعتراض شدید کادر فنی و سرپرستی تیم گنج‌نامه همراه شده بود.

در هر صورت مسئولان فدراسیون در هفته قبل نه تنها انگیزه‌ای برای جذب حامیان مالی در رشته تنیس روی میز ایجاد نکردند بلکه با این برخوردهایی که ایجاد شده مدیران دهکده گنج‌نامه از تیم‌داری در این رشته دلزده شدند و رغبت آنها به طور قطع در ادامه راه نصف خواهد شد.

در هفته سوم لیگ برتر تنیس روی میز تیم دهکده گنج‌نامه همدان از تیم قعرنشین جدول تیم شورای شهر بابل پذیرایی خواهد کرد.

تیم شورای شهر بابل در دو هفته نخست برابر تیم‌های پتروشیمی بندر امام (ره) و نوری مغلوب شده و با دو شکستی که داشته قعرنشین جدول لیگ برتر امسال است.

در هر صورت جدال و مصاف دو تیم انتهای جدول دهکده گنج‌نامه همدان و شورای شهر بابل در هوای سرد همدان دیدنی خواهد بود.

حضور نیما عالیمان برادر نوشاد عالمیان در تیم شورای شهر بابل شاید تنها اتفاق جالب رویارویی این تیم باشد.

در چارچوب هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر بزرگسالان کشور عصر امروز یکشنبه در سالن ورزشی ابن‌سینای همدان دو تیم دهکده گنج‌نامه همدان و شورای شهر بابل برابر هم رویارویی ‌می‌کنند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول