اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش «همه واقف باشیم»

خبرگزاری فارس در اردبیل رسانه برتر وقف شد

همایش «همه واقف باشیم» در آخرین روز از هفته وقف با تجلیل و تقدیر از سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل به عنوان رسانه برتر در حوزه وقف مورد تجلیل قرار گرفت.

خبرگزاری فارس در اردبیل رسانه برتر وقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، علاوه بر خبرگزاری فارس که برای دومین بار در سه سال اخیر از سوی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه به عنوان رسانه برتر در انعکاس اخبار و رویدادهای حوزه اوقاف و امور خیریه شناخته شده از نشریات محلی اردبیل امروز، اردبیل نوین، شمالغرب نیز به عنوان نشریات فعال در حوزه انعکاس اخبار و رویدادهای حوزه وقف تجلیل شد.

در این مراسم همچنین از 27 واقف هیئت‌ امنای مساجد، دست‌اندرکاران مراکز قرآنی،‌ مرمت‌کنندگان امامزاده‌ها، پیشکسوتان اداره کل اوقاف و امور خیریه، مربیان و قاریان برتر استانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بر خلاف سایر استان‌ها به جای تجلیل از رسانه‌ها در همایش «وقف و رسانه» که در اولین روز از هفته وقف برگزار شد این تجلیل را در آخرین روز که به نام «وقف، حماسه اقتصادی و ارتقای بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه» نامگذاری شده است، این تجلیل انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در همایش «همه واقف باشیم» کلیپی نیز پخش شد که در آن نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله سید ابراهیم سید حاتمی که خود واقف بزرگ و نامی این استان است و تاکنون زمین و ساخت دو مسجد سادات و قائم (عج) را متقبل شده اهمیت و ضرورت وقف را به عنوان یک عامل جاوید و خیرخواهانه و حسنه جاریه مورد تاکید و توجه قرار داد و همه متدینین متمول را به استفاده از ظرفیت وقف در انجام کارهای خداپسندانه دعوت کرد.

انتهای پیام/62001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول