اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان

شیوه‏نامه شناخت برترین‏های همایش «وقف و رسانه» تشریح شد

شیوه‏نامه شناخت برترین‏های همایش «وقف و رسانه» از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تشریح شد.

شیوه‏نامه شناخت برترین‏های همایش «وقف و رسانه» تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مسئول برگزاری نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در حالی نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان را امروز برگزار می‏کند که لازم است تا شیوه‏نامه شناخت برترین‏های این همایش که از مدت‏ها پیش برای رسانه‏ها ارسال شده، مورد تشریح و تبیین قرار گیرد.

بهنام مطلبی در تشریح جزئیات برگزاری این همایش اظهار داشت: شیوه‏نامه اجرایی برگزاری همایش در بخش‏های مختلف و با بهره‏گیری از نظرات کارشناسان حوزه ارتباطات و خبر در داخل و خارج از استان سمنان طراحی شده است.

وی تصریح کرد: این شیوه‏نامه حاصل فعالیت و هم‏اندیشی بیش از 20 نفرساعت بوده که از حدود دو ماه پیش در اختیار رسانه‏های استان سمنان قرار گرفته است.

مسئول برگزاری نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان افزود: بر این اساس، خبرنگاران استان سمنان می‌توانستند آثار خود را در دو رشته از مجموع رشته‌‏های خبر، مصاحبه، گزارش و بخش ویژه انتخاب و ارسال کنند؛ این آثار می‏توانست در خبرگزاری‏ها، مطبوعات و پایگاه‏های خبری و اطلاع‏رسانی منتشر شده باشد.

مطلبی تاکید کرد: بدیهی است خبرنگارانی که آثاری در هر پنج رشته یا رشته‌هایی خارج از موارد گفته شده ارسال می‏کردند، آثار غیر مرتبط‌شان حذف می‏شد؛ آثار ارسالی در بخش ویژه نیز باید حول موضوع ارائه راهکارهای ایجاد پیوند رسانه با وقف از منظر عکاسان خبری باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شرایط شرکت در همایش وقف و رسانه استان سمنان نیز در مدت‏ها پیش در استان اعلام شده بود، ادامه داد: در این جشنواره آثاری مورد بررسی قرار گرفت که از اول فروردین ماه 1392 تا 20 آذر 1392 در رسانه‏های جمعی منتشر شده بود.

مسئول برگزاری نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان با بیان اینکه شرکت کنندگان موظف بودند برای هر بخش فرم‏های مربوطه ارسال اثر را تکمیل کنند،بیان کرد: آثار ارسالی متناسب با موضوعات مندرج در فراخوان و به صورت تفکیک شده برای هر بخش و همراه با فرم پیوست بررسی شد.

مطلبی گفت: همه آثار باید از طریق پست پیشتاز ارسال یا حضوری به دبیرخانه جشنواره تحویل می‏شد و امروز نیز به آثار برگزیده در هر بخش جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول