اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب:

همایش وقف در میاندوآب برگزار می‌شود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: به مناسبت هفته وقف همایش وقف در شهرستان میاندوآب برگزار می‌شود.

همایش وقف در میاندوآب برگزار می‌شود

واحد ایمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از برگزاری همایش وقف در 12 دی ماه خبر داد و اظهار داشت: این همایش با حضور کارکنان اوقاف، متولیان موقوفات، واقفان، خیرین و مسئولان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری نشست خبری سرپرست اوقاف با اصحاب رسانه و مطبوعات در نهم دی ماه اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جام وقف در طول هفته وقف در باشگاه‌های شهر در رشته فوتسال، نشست صنفی با اصناف و کسبه‌ها و دیدار سرپرست و کارکنان اوقاف با امام جمعه شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته وقف در میاندوآب است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب با اشاره به تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی در مصلی شهرستان میاندوآب، گفت: همزمان با هفته وقف ایستگاه همه واقف باشیم در جلوی اوقاف شهرستان و مصلی برپا می‌شود.

ایمان‌پور در ادامه با اشاره به پشت سر گذاشتن اربعین حسینی، گفت: به همین مناسبت مراسم عزاداری با حضور 800 نفر از عاشقان اهل بیت در میاندوآب برگزار شد.

وی ادامه داد: امامزاده تاج‌الدین علی میزبان عزاداری برادران و نظرگاه حضرت عباس پذیرای عزاداری خواهران در سوگ اربعین ابا عبدالله‌الحسین (ع) بود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب اظهار داشت: این مراسم‌ها با روضه خوانی و سخنرانی روحانیان بومی شهرستان همراه بود.

گفتنی است نهم تا شانزدهم دی ماه امسال مصادف با هفته وقف است که برنامه‌هایی به همین مناسبت با شعار «همه واقف باشیم» در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول