اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان:

دو سوم بازیکنان ما گرگانی هستند

قائم مقام باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان با بیان اینکه دو سوم بازیکنان ما گرگانی هستند، گفت: تیم بسکتبال این باشگاه، بدون تحمیل حتی یک ریال هزینه به ورزش گرگان و استان شکل گرفته است.

دو سوم بازیکنان ما گرگانی هستند

علی نصیبی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تمام هزینه‎های این باشگاه از سوی بخش خصوصی تامین شده است.

عضو هیئت مدیره تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گفت: حتی سالن ورزشی برای تمرین و مسابقه به این تیم رایگان واگذار نشده است.

وی اذعان داشت: کادر فنی و سرپرستی این تیم تماما بومی گرگان بوده و دو سوم بازیکنان این تیم نیز گرگانی هستند.

نصیبی اظهار داشت: در جذب بازیکنان، بومی بودن یکی از اولویت‎های اصلی کادر فنی بود اما شرایط سنی تعیین شده برای لیگ یک و عدم سازندگی در بسکتبال گرگان طی سال‎های گذشته، کار را برای ما سخت کرده بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان گفت: اعتقاد داریم شهرداری به عنوان باسابقه‎ترین تیم لیگ برتر ایران و ریشه اصلی بسکتبال گرگان باید بسیار بیش از اینها مورد حمایت قرار گیرد البته امیدوارم مسئولان گوشه چشمی به تیم جوان و آینده‎دار ما نیز داشته باشند.

وی افزود: در بحبوحه یارگیری پیش از آغاز مسابقات، از آنجا که اعتقاد داشتیم شهرداری ویترین بسکتبال گرگان در لیگ برتر و تیم اول این دیار است عدم مذاکره با بازیکنان این تیم را به عنوان یک اصل مدنظر داشتیم و تنها هنگامی که دریافتیم نیما بخشی قصد پیوستن به هفت الماس قزوین را دارد با مذاکره او را در گرگان نگه داشته و جذب کردیم.

علی نصیبی گفت: کادر فنی و بازیکنان جوان بومی ما اعم از سعید صالحی، دانیال ایزدپناه، سروش بنی‎کریم، مبین شیخی و ... چهره‎هایی بودند که متاسفانه در لیست تیم لیگ برتری گرگان حضور نداشتند و سولن بهشت هیرکان با استفاده از توانمندی آنها هم اکنون صدرنشین لیگ دسته اول بسکتبال ایران است.

عضو هیئت مدیره تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان اظهار داشت: با این وجود باز هم بازیکنان توانمندی وجود دارند که یا به دلایل شرایط سنی یا مسائل دیگر، از حضور در تیم‎های شهرداری و سولن بهشت هیرکان باز مانده‎اند که پیشنهاد بنده، تلاش مسئولان هیئت بسکتبال گرگان و استان برای حضور تیمی دیگر از این دیار در مسابقات لیگ دسته دوم کشور است.

وی خاطرنشان کرد: به جهت قدم برداشتن در مسیر تیمداری حرفه‎ای، با استفاده از توان مدیریتی جوانان تحصیلکرده و ورزش‌دوست شهر، کمیته‎های اجرایی و هماهنگی، انضباطی، اقتصادی و بازاریابی، و فرهنگی باشگاه را شکل داده و این کمیته‎ها در پشت صحنه، مشغول تسهیل شرایط لازم برای نتیجه‎گیری مطلوب تیم هستند.

قائم مقام تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان اظهار داشت: به دلیل اطلاع‎رسانی لازم و بی‎واسطه از شرایط تیم به علاقه‌مندان به بسکتبال گرگان، از ابتدای فصل برگزاری حداقل سه نشست رسانه‎ای را برنامه‎ریزی کرده‎ایم که نشست نخست برگزار و نشست دوم بعد از پایان نیم فصل انجام خواهد شد.

نصیبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از موانع بر سر راه پرورش و معرفی استعدادهای بسکتبال گرگان کمبود مسابقات داخلی است.

وی اظهار داشت: اکنون تنها مسابقات داخلی که در گرگان برگزار می‎شود، بازیهای جام رمضان بوده که شاید به دلیل حضور بازیکنان غیربومی بسیار در ترکیب تیم‎ها، هدف لازم از آن محقق نمی‎شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان گفت: پیشنهاد مشخص بنده، برگزاری حداقل چهار دوره مسابقات در فصول چهارگانه و در زمان‎های ثابت و نیز در رده‎های سنی مشخص با برنامه‎ریزی اصولی برای فراهم شدن مجالی برای بروز و ظهور و پرورش بازیکنان مستعد است.

نصیبی گفت: متاسفانه از توان موجود در خانواده بزرگ بسکتبال گرگان برای پرورش استعدادها استفاده لازم نشده وگرنه از قابلیت‎های فنی و اخلاقی چهره‎هایی همچون حمیدرضا منصوریان و رضا بداغی و ... می‎توان نهایت استفاده را در معرفی ستاره‎های جدید کرد.

وی خاطرنشان کرد: حمیدرضا کلاسنگیانی با سال‎ها تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی و محمدرضا محسنی با سال‎ها تجربه بازی در لیگ برتر و ده‎ها نام دیگر، افرادی هستند که می‎توانند به کمک بسکتبال گرگان آمده و در حرکت این مجموعه به سوی قله‎های افتخار موثر باشند.

عضو هیئت مدیره باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم باید آن قدر از لحاظ روحی رشد کنیم تا در عین رقابت‎های احتمالی، رفاقت را از یاد نبریم و در این بین به گونه‎ای رفتار نکنیم که به هیچ کس اجازه رشد نداده و به همه تنها به چشم رقیب نگاه کنیم.

نصیبی اظهار داشت: بسکتبال گرگان سال‎ها از چند دستگی و اختلافات لطمه خورده و دیگر توان تحمل حاشیه‎های جدید را ندارد.

وی گفت: نباید به جای حمایت از سرمایه‎گذاری که به کمک ورزش گرگان آمده، به گونه‎ای رفتار کنیم که وی دلسرد شده و از حضور در این وادی ابراز پشیمانی کند.

وی ضمن سپاس از آقایان کلانتری و ایرج‎زاد مدیران مجموعه‎های بهشت هیرکان و سولن به دلیل حمایت از استعدادهای ورزش اول گرگان، ابراز امیدواری کرد این حمایت‎ها در سال‎های آینده نیز تداوم یابد.

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان در پایان دور رفت رقابت‎های لیگ دسته اول بسکتبال، با 10 برد و تنها یک شکست و کسب 21 امتیاز، قهرمان نیم فصل اول رقابت‎ها شد.

انتهای پیام/2307/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول