اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان:

انتظار دارم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم

سرمربی بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان گفت: انتظار داریم از امتیاز میزبانی خودمان به نحو احسن استفاده کنیم.

انتظار دارم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد ایزدپناه جمعه شب پس از پیروزی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن خراسان در جمع هواداران این تیم اظهار داشت: من فکر نمی‎کردم این تیم را به این راحتی بتوانیم شکست دهیم و امروز تیم من به لحاظ تاکتیکی یکی از بهترین بازی‎هایش را انجام داد.

وی ادامه داد: تیم مشهد یک تیم بلند قامت با پرش‎های بلند است و حتی بازیکن‎های بلندقامت ما هم که زیر سبد می‎رفتند با این تیم مشکل داشتند ولی ما در دفاع بسیار خوب عمل کردیم و در 17 دقیقه بازی حدود 17 امتیاز خوردیم و این بازی را مدیون دفاع خودمان هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان خاطرنشان کرد: ما چون می‎دانستیم آن تیم تیمی بلندقامت است و تمایل به نفوذ از زیر سبد دارد و پشت تیم خالی می‎شود، دستور کارمان را در حمله به صورت ضد حمله قرار دادیم و اغلب گل‎های ما به صورت ضد حمله زده شد.

ایزدپناه بیان کرد: امروز خیلی خوشحالم که بازیکنان گرگانی تیم همانند دانیال ایزدپناه، سعید صالحی و مبین شیخی بسیار خوب بازی کردند و نترسیدند.

وی افزود: این بازیکنان جوان هستند و می‎توانند آینده خوبی داشته باشند تا در آینده بازیکنان بومی و گرگانی بیشتر دیده شوند که هدف اصلی ما هم از استفاده کردن بازیکنان بومی همین بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان در خصوص پرتاب‎های سه امتیازی تیم که در نیمه دوم این بازی به اوج خود رسید، گفت: ما با توجه به شرایط دفاعی تیم حریف سعی می‎کنیم طراحی بازی خودمان را داشته باشیم و در این بازی هم در یک مقطعی دستور کار تیم خراسان این بود که از بالا به ما فشار بیاورند و ما بازی را به زیر سبد بردیم و بالعکس.

وی همچنین در خصوص اعلام اعتراض خود نسبت به دو امتیاز آخر کوارتر اول که به سود تیم مقابل ثبت شد، تصریح کرد: ما هر موقع در خارج از خانه بازی می‎کنیم میز منشی به نفع میزبان عمل می‎کند و در شهر خودمان که میز منشی بچه‎های همین‎جا هستند، انتظار داریم در صحنه‎هایی که مشکوک است از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

ایزدپناه تاکید کرد: انتظار نداریم که خدای ناکرده امتیازی که متعلق به حریف است به ما داده شود ولی انتظار داریم از شرایط میزبانی ما به نحو احسن استفاده شود.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان ادامه داد: به نظر من این گل قبول نبود و به آن پرتاب سه امتیاز آخر هم تمرکز نداشتم و متوجه نشدم ولی به طور طبیعی من هم به عنوان یک مربی باید حرکتی را انجام بدهم که به نفع تیمم باشد.

ایزدپناه در پایان ابراز داشت: امروز داوری به اعتقاد من خوب عمل کرد.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول