اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان:

برد شیرینی را کسب کردیم

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان گفت: امروز توانستیم تیمی که در این دوره از مسابقات هیچ شکستی را در کارنامه‎اش نداشت شکست دهیم و به اعتقاد من امروز برد شیرینی را کسب کردیم.

برد شیرینی را کسب کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد ایزدپناه امشب پس از پیروزی برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نفت آبادان یکی از تیم‎های بسیار قدرتمند این دوره از مسابقات است و کادر این تیم نزدیک به هفت سال است که با هم کار می‎کنند ولی خدا را شکر توانستیم آنها را شکست دهیم. 

وی ادامه داد: دستور کار ما در ابتدا به این صورت بود که با دفاع جلوی حملات آنها را بگیریم چون خیلی خوب ضد حمله انجام می‎دهند و امروز هم بارها این تکنیک را استفاده کردند. 

ایزدپناه تاکید کرد: به هر حال بچه‎ها امروز خیلی خوب کار کردند و به توصیه‎ها به دقت عمل کردند و امروز توانستیم تیمی که در این دوره از مسابقات هیچ شکستی را در کارنامه‎اش نداشت شکست دهیم و این برای تیم یک موفقیت خوبی است و به اعتقاد من امروز برد شیرینی را کسب کردیم. 

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان در خصوص اشتباهات زیاد امروز شاگردانش گفت: به هر حال وقتی فشار در خط دفاعی زیاد می‎شود این اشتباهات یک مسئله طبیعی است.

 ایزدپناه بیان کرد: امروز بر روی توپ‎های دوم و ریباندها بد عمل کردیم و این باعث شد که نتوانیم با اختلاف بیشتری این تیم را شکست دهیم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان از هفته هشتم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور عصر امروز در خانه برابر نفت آبادان به میدان رفت که در یک رقابت نزدیک و در پنج کوارتر نفس‎گیر توانست میهمان خود را با نتیجه 69 بر 68 شکست دهد. 

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان و تیم بسکتبال نفت آبادان در حال حاضر با کسب 15 امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول رده‎بندی قرار دارند و دلیل برتری سولن تفاضل گل بهتر این تیم است. 

انتهای پیام/83004/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول