اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان:

2.8 میلیون نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در کردستان ارائه شده است

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کردستان از ارائه 2 میلیون و 850 ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تا پایان آذرماه امسال خبر داد.

2.8 میلیون نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در کردستان ارائه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدجمیل احمدی صبح امروز در بازدید مدیرکل دفتر سنجش و ارزیابی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز فنی و حرفه‌ای شهید امان‌اللهی سنندج اظهار کرد: ارائه یک میلیون و 254 هزار نفر ساعت آموزش حرفه‌ای در شهر از تعداد این اداره‌کل در سال‌جاری است.

به گفته وی، ارائه بیش از 236 هزار و 915 نفر ساعت آموزش به متقاضیان روستاهای استان کردستان نیز هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در خصوص آموزش و فراگیری مهارت در روستاها، گفت: ارائه این آموزش‌ها با هدف بهبود و افزایش کیفیت تولید در روستاها صورت می‌گیرد.

احمدی تصریح کرد: روستاییان خواهان ایجاد فرصت‌هایی جدید در راستای ارتقای سطح معلومات، آگاهی‌ها و مهارت‌هایی هستند و ارائه این آموزش‌ها در محیط روستاها می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و افزایش سطح اقتصادی آنان باشد.

وی با اشاره به تحقق حماسه سیاسی در 24 خرداد امسال، اظهار کرد: تلاش در راستای تحقق حماسه اقتصادی امروز اولویت همه مسئولین و ملت ایران است.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با توجه به نقش آن در توسعه اشتغال و ایجاد شغل‌های پایدار با توجه به نیاز و ظرفیت‌های منطقه نقش مهمی در تحقق حماسه اقتصادی دارد.

احمدی تصریح کرد: فراگیر کردن این آموزش‌ها در سطح شهرها و روستاها می‌تواند بستر لازم را برای تحول در زمینه تولید و اشتغال جوانان فراهم کند.

وی در پایان توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای براساس نیاز منطقه را از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره‌کل در سطح استان برشمرد و ابراز داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال‌های اخیر با سرعت خوبی در سطح استان در حال انجام است.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول