اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت و معدن و تجارت بوکان:

2100 تن سیب درختی ذخیره شده است

رئیس صنعت و معدن تجارت بوکان گفت: امسال 2 هزار و100 تن سیب درختی ذخیره شده است.

2100 تن سیب درختی ذخیره شده است

عبادالله بایزیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقدار 63 تن گوشت مرغ منجمد، 115 تن برنج تایلندی، 60 تن برنج هندی، 17 تن گوشت قرمز منجمد امسال برای شب عید ذخیره شده است.

وی افزود: میزان جذب شکر از چهار شرکت میاندوآب، پیرانشهر، افرا مجد و جوین مشهد در چهار مرحله یک هزار و 45 تن است که توسط چهار کارخانه قندریزی شهرستان بوکان جذب و تبدیل به قند شده است.

بایزیدی ادامه داد: از میزان قند تولید شده مقدار 640 تن در بوکان و مقدار 348 تن در ارومیه و شهرستان‌های همجوار توزیع شده است.

بایزیدی با اشاره به عملکرد واحدهای نظارتی و بازرسی در بوکان، خاطرنشان کرد: تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی امسال 7 هزار و 800 مورد اعلام شده است.

وی ادامه داد: تعداد 437 فقره پرونده تخلفاتی در واحد نظارت و بازرسی تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده ها 10 میلیارد و 269 میلیون و 576 هزار و135 ریال است.

بایزیدی گفت: انجام تمام امور مربوط به صنایع و معادن در سطح شهرستان در قالب صدور 26 فقره جواز تاسیس صنعتی و یک فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی بوده است.

رئیس صنعت و معدن تجارت بوکان با اشاره به عملکرد واحدهای نظارتی در بوکان، اظهار داشت: بازدید‌های مکرر از واحدهای صنعتی و معدنی و تحویل و بازدید از مجوزهای صادره برداشت مصالح رودخانه‌ای انجام شده است.

اوت‌های پیام/61007/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول