اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تمجید رئیس اداره صنعت، تجارت و معدن آستارا از عملکرد خبرگزاری فارس گیلان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از خبرگزاری فارس تمجید کرد.

تمجید رئیس اداره صنعت، تجارت و معدن آستارا از عملکرد خبرگزاری فارس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، بیژن خالق‌وردی‌‌پور ظهر امروز در نشست اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به فعالیت خبرگزاری فارس اظهار داشت: خبرگزاری فارس منبع موثق اخبار و رسانه‌ای سریع و شجاع و مردم‌پسند است و نقش بسیار مهم و اثرگذار در اخبار و تحلیل و اطلاع‌رسانی دارد.

استاد دانشگاه آستارا ادامه داد: اخبار و تحلیل و اطلاع‌رسانی فارس به‌روز و قابل اعتماد است و جایگاه ویژه‌ای در بین مردم به‌ویژه دانشگاهیان و اصحاب رسانه و علم دارد.

وی با اشاره به حماسه 9 دی تصریح کرد: حماسه 9 دی یک قیام مردمی و به یادماندنی است که علیه فتنه‌گران و در حمایت از ولایت فقیه به وقوع پیوست و برای همیشه در تاریخ انقلاب کشور ثبت شده است.

خالق‌وردی‌پور، ادامه داد: خبرگزاری فارس در جریان انعکاس اخبار و تحلیل به موقع حوادث 8 دی در گیلان و 9 دی در کشور رسانه‌ای تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه فارس با انعکاس اخبار جامعه رسانه‌ای بدون جناح‌بازی و با رعایت خط و قوانین خبرنگاری جایگاه مقدس خبرنگاری و اطلاع‌رسانی را به درستی پررنگ کرده است، اضافه کرد: خبرگزاری فارس رسانه‌ای صادق و درستکار و بی‌طرف در ایران و جهان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا عملکرد خبرگزاری فارس را در کشور و جهان عالی خواند و عنوان کرد: فارس حرف نخست را می‌زند به‌ویژه خبرگزاری فارس در گیلان که تمام حوادث و مشکلات محلی تا دور دست‌ترین روستاهای این استان که تاکنون خبرنگاری به آنجا نرفته بود را پوشش می‌دهد.

وی، قدرت خبررسانی فارس را قابل تحسین خواند و یادآور شد: یکی از این موارد جریان مدرسه حشمت لوندویل بود که با انعکاس آن در خبرگزاری فارس گیلان مسئولان کشوری و استانی با اعتمادی که به این رسانه دارند در مدت 24 ساعت  پس از انتشار خبر دستور تعطیلی مدرسه تخریب شده را صادر کردند و دانش‌آموزان دو نوبته به مدرسه جدید منتقل شدند.

خالق‌وردی‌پور با بیان اینکه خبرگزاری فارس به رأی مردم احترام می‌گذارد، ابراز داشت: در مدتی که دولت اعتدال و تدبیر و امید به سر کار آمده این رسانه درصدد کمک و تقویت دولت جدید در امر اطلاع‌رسانی بوده که قابل تحسین است.

وی در پایان خبرنگاران خبرگزاری فارس به‌ویژه در گیلان را مسلط به علم روز جامعه و آگاه به مسایل اجتماعی و دانشگاهی خواند.

 انتهای پیام/84001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول