اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین بار

پیرموذن رئیس خانه صنعت و معدن استان اردبیل شد

برای سومین بار حسین پیرموذن رئیس خانه صنعت و معدن استان اردبیل شد تا با اکثریت آرا بتواند در ریاست این خانه اقدامات موثر و کارآمد را انجام دهد.

پیرموذن رئیس خانه صنعت و معدن استان اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه انتخاباتی خانه صنعت و معدن اردبیل که پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و فعالان بخش صنعت و معدن استان اردبیل حضور داشتند که حسین پیرموذن با اکثریت آرا به عنوان رئیس خانه صنعت و معدن اردبیل انتخاب شد.

در این جلسه سید ناصر رئیسی و هوشیار جعفری هر کدام با هفت رای به ترتیب نائب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

هیئت رئیسه خانه صنعت و معدن داود کچه‌چی با پنج رای از هفت رای حاضر به عنوان خزانه‌دار و جواد قائمیان با پنج رای به عنوان منشی و عضو هیئت رئیسه خانه صنعت و معدن اردبیل انتخاب شدند.

در این مراسم رئیس اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: با تدبیر و درایت دولت یازدهم آرامش به اقتصاد ایران و به تبع آن به حوزه صنعت و معدن تزریق شده و امید به رونق و نشاط اقتصادی در فضای اقتصادی کشور احساس می‌شود.

حسین پیرموذن گفت: موتور اصلی ایجاد رونق در اقتصاد و رسیدن به اهداف صنعت چشم‌انداز مردم و فعالان عرصه اقتصادی هستند و همانگونه که مردم با حضور خود حماسه سیاسی بی‌نظیری را خلق کردند در خلق حماسه اقتصادی پشتیبان دولت هستند.

وی ادامه داد: با تدابیری که دولت در پیش گرفته سعی می‌کند با اولویت کارها را سامانی حقیقی ببخشد تا در سالی که به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نام گرفته در سایه حمایت واقعی از تولید داخلی بتوان حرکت مثبتی را رقم زد.

قائم مقام شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با یادآوری اینکه در خلق حماسه اقتصادی باید کنترل قیمت‌ها، کنترل تورم، کنترل قیمت ارز، توسعه صنعت و حمایت از صادرات غیرنفتی مدنظر قرار گیرد، افزود: در همه این زمینه‌ها باید با برنامه‌ریزی شفاف و دقیق عمل کرد.

پیرموذن عنوان کرد: در کنار همه این عوامل پایین آوردن بهره بانکی و تعیین سرمایه در گردش واحدهای دولتی با حمایت دولتمردان مورد نظر و هدف‌گذاری است.

این مسئول بیان داشت: در سال خلق حماسه سیاسی و اقتصادی باید تمام نگاه‌ها معطوف به حضور و مشارکت آحاد مردم در صحنه باشد تا در عرصه اقتصادی بتوان صحنه شکوهمندی را در تحولات جدی رقم زد.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل ادامه داد: انتظاری که بخش خصوصی از استاندار اردبیل دارد کمک به رفع موانع توسعه اقتصادی است تا در پویایی این بخش و تحول صنعتی گام‌های جدی و عملی برداشته شود.

پیرموذن ضرورت اجرای قانون بهبود مستمر کسب و کار را بیان کرد و گفت: اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار که یکی از ارکان اصلی توسعه و مهمترین شاخص‌های تعیین کننده وضعیت اقتصادی هر کشور است یک ضرورت و حرکت مثبت و سازنده به شمار می‌رود که امیدواریم با درایت دولت یازدهم این کار عملیاتی شود.

انتهای پیام/62005/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول