اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمات‌دهی در مواقع اضطراری و بحرانی راه‌اندازی شد

آغاز فعالیت کمیته مدیریت حوادث در سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فعالیت کمیته مدیریت حوادث در سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

آغاز فعالیت کمیته مدیریت حوادث در سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: کمیته مدیریت حوادث در این سازمان برای پیگیری و اقدامات لازم در خصوص مشکلات صنعتگران و معدن‌کاران استان فعال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و بارش نزولات جوی در روزهای اخیر، کمیته‌ای به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان در جهت تسریع در رفع مشکلات احتمالی آنها فعال شده است.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی و حجم بارش نزولات در سطح استان و به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و جلوگیری از ایجاد وقفه در روند کار این واحدها تشکیل چنین کمیته‌ای می‌تواند سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را در این امر یاری کند.

دیودیده ادامه داد: در کنار مواردی همچون شرایط جوی و بارش نزولات آسمانی، حوادث غیره مترقبه دیگر همچون زلزله، سیل و غیره که به نحوی خللی در فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی استان ایجاد کند در حوزه وظایف این کمیته خواهد بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: همه صنعتگران و معدنکاران استان موارد مربوطه را به این سازمان و یا به شماره تماس 09171431346 علی حیدری‌اصل مدیریت کمیته حوادث در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند تا رسیدگی و اقدامات لازم در اسرع وقت به عمل آید.

وی از عزم مسئولان ارشد اجرایی استان برای تحرک بخشیدن به حوزه صنعت و معدن استان گفت و افزود: استاندار و معاونین وی به عنوان مسئولان ارشد استانی عزم جدی برای ایجاد تحرک در میان صنایع استان دارند.

دیودیده گفت: به همین منظور جلسات و نشست‌های خوبی با صنعتگران تاکنون برگزار شده و بیش از گذشته به سرمایه‌گذار برای ورود به این بخش اهمیت داده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه از جمله نمایندگان مردم در استان و مسئولان در مرکز استان و شهرستان‌ها با رویکردی جدید به دنبال پی‌گیری مشکلات صنعتگران استان هستند.

انتهای پیام/82009/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول