اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی جیرفت خبر داد

کشف محموله 100 میلیون ریالی کالای قاچاق در جیرفت

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان محموله کالای قاچاق 100 میلیون ریالی را کشف کردند.

کشف محموله 100 میلیون ریالی کالای قاچاق در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، نبی‌الله میرافضلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در مناطق مختلف بخش ساردوئیه، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته از سوی ماموران پاسگاه انتظامی ساردوئیه، چهار سارق که تحت تعقیب مقامات قضایی بودند، شناسایی و طی عملیاتی در یکی از روستاهای خالی از سکنه دستگیر شدند.

میرافضلی بیان داشت: سارقان در بازجویی‌های پلیس به سه فقره سرقت کابل و سیم برق اعتراف کردند که در ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی یک مال‌خر نیز شناسایی و شب گذشته دستگیر شد.

وی با بیان اینکه مجرمان سرقت‌های خود را از تیرهای برق حاشیه بخش ساردوئیه انجام داده بودند، ابراز داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان 190 کیلو سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

میرافضلی تصریح کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی جیرفت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به دو دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آنها را متوقف کردند. 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت عنوان کرد: در بازرسی از خودروهای متوقف شده، 180 کارتن چای و چهار دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و در این راستا دو متهم دستگیر شدند.

وی بیان کرد: کالای قاچاق کشف شده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تحویل و متهمان یاد شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

میرافضلی تصریح کرد: مبارزه مستمر و قاطع با قاچاق کالا که به عنوان یکی از عوامل اصلی بروز نابسامانی‌های اقتصادی در کشور شناخته می‌شود، همواره در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/2655/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول